| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 9 月 12 日 星期二 |
 | |
|
脈脈不得語* |
|
今日7點45離開左屋企...
今日真係好凍!!!! 仲要落住雨-\/-"
番到學校見倒嘟嘟------- 脈脈不得語=3=" 我有上堂的!
因為今日落雨 所以唔使出去排隊/\/\!!!
之後見倒MIO 同呀東>\/<llll 呵..!!
上到課室唔夠5分鐘...
MISS CHAN黎左=3="
等左好耐 我地班差唔多都齊人了 ----- 藍曉峰除外-3-"
佢今日遲到 呀FRED>>> 唔好亂講野!!THZ-\/-"
之後上L.E.D 背默太上道祖頌 全對/\/\!!
呵..../\/\!!
小息.. 都係留o係課室開心D!
之後有一堂中文堂..
東東繼續講 COW + 織女
佢今日好似無咩咁搞GAG 仲叫我地唔好人身攻擊人地[速寫*]
之後派速寫果陣 笑死了../\/\"
藍曉峰得7.5/20 我---17/20...
好有自豪感!-\/-"
2堂P.E..
叫左我地女仔落去上PE...
咳咳! 咁凍 做咩唔叫D男仔喎!-3-!!
LUNCH...
我地去左彩園食...
後面見倒有好多3A男...
[有:::小雞、MON、PKW等****]---------因太多而不能盡錄!
番黎之後上H.E...
無奈呢."
整COLD NOODLES..
好難食=\/=!
完*
P.S::::: 或者>>>>在同一火車班次相遇是一件難事-3-"!
|
|
`°''*`╴ 出獄時間︰2006-09-12 06:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] `.,,.``*
 |
« | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... | 307 | »
|