| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 9 月 9 日 星期六 |
 | |
|
分化*? |
|
頭先睇呀M日記 有所感發!*
今年的3D係上年大部分2D升上黎的
基本上大家都知道對方既性格
都算有一定既認識..
但係點解班會出現小圈子?!
點解班上有挑撥離間既人出現?!
COPY FROM M::::
JEESE[班會*]今年整左好多的活動出黎 目的都係為左可以令倒我地班更團結姐
有一點我真係好唔明---->
班會幹事果度 邊個做都係一樣姐..
班會幹事只係一個名銜 點解卻就係因為呢個名銜而搞到我地班分化?!!
每一個同學都有權去發表佢地想講既野..
但係就無一個人有權可以做D挑撥離間既行為!
P.S:::
我知道...
有一個專門挑撥離間既人睇倒呢篇日記之後都一定會REPORT比佢個''LEADER''知..
但係我真係好想你知道 :: 我地班既分化問題來自你!
|
|
`°''*`╴ 出獄時間︰2006-09-09 07:21 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] `.,,.``*
 |
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 307 | »
|