2008 年 12 月 27 日 星期六
呢幾日都係等老公放工... 吾系系屋企等就返屋企等=3=''......ha 悶死我-_- ''''''' i l0ve my baby*-3-
[||寫個日既日期呀*︰2008-12-27 02:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]