9月1號,終於番學啦=)
好奇待我班F.2嘅同學系點
今日約咗Sandy,Natural,m1che11e,+兒&joey番學!
打鍾後,大家刀好吾拾得大家
有d情緒吾搵定,個心好吾拾得;)
踏入2愛班課室,問自己系咪行錯咗課室?
班主任系黎月梅+黃浩堅
唉!=0=
臨走仲有服檢!!!!!!!!!!!!!
見到m1ss Wu,chart咗1陣
我一定要升番3誠班牙=)
希望miss wU教2愛s.s!