4.Oct.2008
今日去咗寶姑姐屋企,因為表妹生日
我同表妹一模一樣,10月9生日
去買禮物,個腦一片空白
去度打will,玩到失去理智!哈哈xd
晚餐好豐富;)有壽司,意粉,菠蘿腸仔,沙津,雞翼............
食到好飽!!!!!!!
收到小小禮物!!!
post it!