au1986 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
Diary

暱稱: 區佬
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
 
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::
 
尚無任何好友

:: 日記搜尋 ::
 
2006 年 1 月 27 日  星期五 晴天
1月27日
   

            倒頭來.......還是想起開心事.....會開心d

pk....又病 .......一星期病2次.......仲要係最痛既個2種 .......肚+胃........shit .......晒d 時間.....阻我happy 心情

刊登時間︰2006-01-27 10:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2006 年 1 月 26 日  星期四 晴天
1月26日
   

                        Damn....今日返學....考英文........簡直係仆晒街....不過算啦

對於那件事...好像還是那樣...但已經變得毫無意義...請謹記:不要做好人..不然請不要怨人..過橋抽板...因為老鳳既^^

好肚餓....有咩食先^^".......

嘉嘉~~ya~~新年la~~快d陪我飲酒kaka........我地要摸酒杯底:P...

刊登時間︰2006-01-26 07:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2006 年 1 月 25 日  星期三 晴天
1月25日
   

                                            好懷念以前可以咩都說........現在只是覺得同其他人無分別

搞到都唔知同誰講好LA~~現在1時12分.....由於打完波.......又遲左起身.......好想抱頭大睡

刊登時間︰2006-01-25 01:06 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2006 年 1 月 21 日  星期六 晴天
1月21日

                原本今日要返去Bio test...點知...食左大家樂既三文治...就又痾又嘔..嘔4次 痾...好似10幾....搞到睇e生....但都係好唔舒服.....不過好既係.......訓足1日

                琴日....同bosco 、ken、 ar ho barbie、去咩珊瑚堡食野....哈哈因為未試過...所以叫佢地去多次 thx^^" 不過d飯真係好少.....跟住 ken 哥哥原來好咸濕....都話佢教壞我地ga la~~返到去...玩唔講粗口...barbie 輸左...哈

               

               

刊登時間︰2006-01-21 07:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2006 年 1 月 20 日  星期五 晴天
1月20日
   

                                        失去了便是失去,請不要自甚過高

以為不可取代的位置,最終也有人能代替。

好像十分滿足的日子,那麼希望開心快樂。

 

一早也向我說了,所以我不可以講甚麼。當然,知道,那段時間不會再出現。

刊登時間︰2006-01-20 06:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 90 | »