倒頭來.......還是想起開心事.....會開心d
pk....又病 .......一星期病2次.......仲要係最痛既個2種 .......肚+胃........shit .......晒d 時間.....阻我happy 心情
Damn....今日返學....考英文........簡直係仆晒街....不過算啦
對於那件事...好像還是那樣...但已經變得毫無意義...請謹記:不要做好人..不然請不要怨人..過橋抽板...因為老鳳既^^
好肚餓....有咩食先^^".......
嘉嘉~~ya~~新年la~~快d陪我飲酒kaka........我地要摸酒杯底:P...
好懷念以前可以咩都說........現在只是覺得同其他人無分別
搞到都唔知同誰講好LA~~現在1時12分.....由於打完波.......又遲左起身.......好想抱頭大睡
原本今日要返去Bio test...點知...食左大家樂既三文治...就又痾又嘔..嘔4次 痾...好似10幾....搞到睇e生....但都係好唔舒服.....不過好既係.......訓足1日
琴日....同bosco 、ken、 ar ho barbie、去咩珊瑚堡食野....哈哈因為未試過...所以叫佢地去多次 thx^^" 不過d飯真係好少.....跟住 ken 哥哥原來好咸濕....都話佢教壞我地ga la~~返到去...玩唔講粗口...barbie 輸左...哈
失去了便是失去,請不要自甚過高
以為不可取代的位置,最終也有人能代替。
好像十分滿足的日子,那麼希望開心快樂。
一早也向我說了,所以我不可以講甚麼。當然,知道,那段時間不會再出現。