au1986 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
Diary

暱稱: 區佬
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
 
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::
 
尚無任何好友

:: 日記搜尋 ::
 
2006 年 2 月 3 日  星期五 晴天
2月3日
   

                        今朝返學做section C &E....之後上左去斬乳豬.....是因晨代話佢地大學有慣例....一野過...無甩拖....到我斬都係1野過.....之後收左封$1.2既利是...講.個關易過.....哈....幾好意頭.....希望過到中、英個關就夠la

 

                        下午....幫手整埋d蘋果湯去補習.....拎番篇文..E+都好彩.....幾驚係F...之後補補下亞妹打黎話轉地方...唔係黎接我ga=.=....之後去到....多左個fd 係度....叫亞彤.....一講野.....就知係d唔會悶既人.good ar ......之後仲傾左陣計

 

                        之後我就返家la.....同大佬打winning all win:P

刊登時間︰2006-02-03 11:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2006 年 2 月 1 日  星期三 晴天
2月1日
   

                                    琴晚有位我以為一定以後唔會打比我既人....打比我...是因佢好悶....但我覺得佢唔至悶.......仲係好想好想同人講野.....等佢舒服d.....我唔記得講過d 咩.我記得自己問過....佢話點解打黎.....佢竟然答我因為悶.....哈哈.....我應該點應....feel 到好強烈既feeling 不過我講過佢有事...咩野都唔緊要...^^.....之後佢好似有電話入就要我收線lu...不過佢都send 番個sms 比我.....一日收2 個.......少見少見.....我真係好問佢...日記話個個你係誰?.....那個人是不是佢新任呢?

 

   嘉嘉AR~~快d 比我抱抱:P

汐汐thx 你既關心

 

                                    之後,今日無溫書.....其實好耐無溫...之前病到自己only 訓.....今日又要陪老爸買"送".......之後去運動下..去中央打波....個女仔問可唔可以1隊....佢幾勁ga 之前見過...辛苦佢啦...陪我打....仲打左佢1野....不過all win....話時話....都幾正:P.....

唔覆..?....原因?....可能真係得1日既價值

刊登時間︰2006-02-01 09:51 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2006 年 1 月 31 日  星期二 晴天
1月31日

不send 不send 還是send .....點都好...問候下.....唔覆我都無計....可能估錯呢.哈哈~~不過無所謂la.....原意不是係未確定那個是我

原來自己講過話唔再鐘意先找佢.....唔記得左....咁未大獲......我都未唔鐘意....咁應該唔好找??

 

嘉嘉.......就死啦我.....快d錫錫:P

candy.妹妹....我要同亞偉鍊過:P

刊登時間︰2006-01-31 03:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2006 年 1 月 30 日  星期一 晴天
年初二
   

                        有老維打比我既long distance call^^".........我不知道我自己所想是多了.......那個人是誰.我不想再估...不是我...痛是我....是我....痛也是我...因為你哭了.....

當初喜歡你 但是你卻吻著又皺眉
事業鬥心竟使我們拉開距離
只懂愛自己
日夜地工作 為著理想愛亦被溝薄
舊日你都不懂去學解開束縛
浪漫地作樂

到如今獨落得太累 方法亦已空虛
可我今天先覺
專心工作實在沒有罪
以前追你太受罪 早因你冷漠
流光所有眼淚 想再愛誰
都已畏懼 沒法追

別拍拖(會)快樂更多 就學識愛意像星火
若你早一點可這樣親我
難道我會絕到閃躲
別要拖(你)我別拍拖 遲和早冥冥決定我
得到好結果我只得到痛楚
遲早發覺這麼 吻別好過

何時起 心已死  天塌地
只求工作性命無需戀愛未會死
想一起 是於錯誤時機 即使喜歡你
沒法花心機 如何重拾趣味

時機既已略過 除非你愛做面
已認識我

刊登時間︰2006-01-30 06:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2006 年 1 月 28 日  星期六 晴天
1月28日

       新年sin 黎病....102度燒?.....會唔會變傻.我仲要食年糕.好多好多野 ga....

刊登時間︰2006-01-28 08:02 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 90 | »