|
琴晚有位我以為一定以後唔會打比我既人....打比我...是因佢好悶....但我覺得佢唔至悶.......仲係好想好想同人講野.....等佢舒服d.....我唔記得講過d 咩.我記得自己問過....佢話點解打黎.....佢竟然答我因為悶.....哈哈.....我應該點應....feel 到好強烈既feeling 不過我講過佢有事...咩野都唔緊要...^^.....之後佢好似有電話入就要我收線lu...不過佢都send 番個sms 比我.....一日收2 個.......少見少見.....我真係好問佢...日記話個個你係誰?.....那個人是不是佢新任呢?
嘉嘉AR~~快d 比我抱抱:P
汐汐thx 你既關心
之後,今日無溫書.....其實好耐無溫...之前病到自己only 訓.....今日又要陪老爸買"送".......之後去運動下..去中央打波....個女仔問可唔可以1隊....佢幾勁ga 之前見過...辛苦佢啦...陪我打....仲打左佢1野....不過all win....話時話....都幾正:P.....
唔覆..?....原因?....可能真係得1日既價值 |