日記好久不見了~~好耐都無打日記la~~
好多好多野做~~好累啊~~但慢慢習慣了~~
原來我咁lucky~~^^
哈哈哈哈
我笑緊自己......笑緊自己好撚on9
講咩啊講~~做咩啊做~~問咩啊問
你好撚on9 ar 做d 咩都係咁ga la
講完都係咁ga la .......真係遵守都係咁ga la
成日自己為自己
你真係好撚on9 囉Alex!
不要再講甚麼~~根本沒有甚麼意義
我的性格...........令我令到別人不開心...........
沒有人........哈哈........應該係la........
我咁9
不好的預感.........難道再次實現?