今日第一日返學ar~~以為放12點幾.......點知同我講放4點30.........o.....左個嘴~~好多人...好crowded.......之後去左秘書處∼
拎申請學生八達通卡既form~~哈哈~~之後去左canteen 識左一個人........再一陣又識一個人.........再一陣識多2個人........所以
今日就係我地5人行la~~wawa~~之後上cost $ decision making 坐得太後........睇唔clear 但.........更加唔明亞sir 講名.....
無計一陣溫書.......之後去上business economics .......ok喎.......simple English haha~~之後放學去左補習.........以後靠自己LA..............
屌你老味.......你睇撚住la.......唔寫未唔寫囉.....唔使搞到我father 無工開ar........仆街....... |