琴晚2點幾先訓-v- 今朝早7點起身;w0w 9秒9極速換衫xD 沖埋涼搭四出門口 等小巴
出到西鐵站發現趕唔切 唯有破費d搭的士 0mg!!!! 條的士佬好正xD 每句野都有粗口-v-
不過佢講d野都好岩; 上堂尚算0k 不過發燒 個人wingwing地
自修比(超純)攻擊xD 原來放本簿入件校服到叫霍元甲=D
本身放學成班兄弟去食50嵐 可惜;........ 跟住去左食美心mx
同你地吹水超正xD 講粗口要笑住咁講 GD!
跟住返屋企;
s0rry f0r keroro 下次陪返你xD 唔好嬲xD |