| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 6 月 19 日 星期四  |
| 停打-v-' |
分類: 未分類 |
考試喇;
我將會努力考試 所以遲d先打日記-v-'
支持下我-v-
想係最後一次考試上台囉獎-v-'

|
2008 年 6 月 17 日 星期二  |
| 唔識就唔識-v-' |
分類: 未分類 |
依家科科都開始明喇
唯一的math 令我最頭痛的一科
日日上堂超專心聽佢講;
可惜-v-'完全唔明
望住d數字 呆左;
唔想再囉單位數字啦-v-'
唔想再因為數學呢一科 而放棄一切
歐子聰;要繼續努力 |
2008 年 6 月 16 日 星期一  |
| 緊張?! |
分類: 未分類 |
考試將近!
有冇溫書呀?!
點算呢?!突然對自已冇哂信心
hea左成個學期啦!
點追?! |
2008 年 6 月 15 日 星期日  |
| 無奈?! |
分類: 未分類 |
07.42 晚上
今日11點幾陪細俊出左去旺角行街;
首先,去醫肚,,去食壽司;
入到去,叫左野食y0y0!
見到細俊真係超無奈,裝茶要禁先有水嫁-v-'
放個杯係到就有嫁喇咩;你估自動呀-v-'
叫左雞軟骨xdd細俊兄 你係咪搞笑*v*
食雞軟骨吐番d骨出黎咁食咩-v-?
跟住同佢行左陣,,我釘埋耳
就去元朗搵棋棋;同小雞;
跟住買左兩條孖煙通比我老豆 嘩!正呀
夜晚打邊爐 好飽唷! |
| 成熟?! |
分類: 未分類 |
12:48 淩晨
這日記板重新黎過,
頭先睇完死仔d日記;
唉;從佢地平時既好動;童真,
完全估唔到佢地諗d野咁(深)
但回看自已;
真的開始成熟?還是跟小孩沒兩樣?!
歐子聰;你要學會長大,,不要在這轉折點上徘徊
放棄舊時童真的我;尋找另一個新的我 |
|