avrilavril : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]                                                                                                                          

                 

 

 
avrilavril

暱稱: Avril*
性別: 女
國家: 香港
  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

: COMMENTS :

 

 

 

最近三個月尚無任何留言

 


:: MY LOVE ::

 

 


2006 年 6 月 19 日  星期一 晴天
問卷~~~

01. 開始得未? 開始得la..
02. 你鍾意食D咩?  日本野~ 魷魚>v<" 零食"
03. 想剪D咩頭? 吾想剪.. 對e家呢個頭好滿意~
04. 依家掛住邊個? 冇wo"
05. 依家最想忘記D咩? 冇野想忘記"
06. S.H.E好定TWINS好? twins啦xdxd"
07. 用咩殺死D蚊? 用手拍死佢地囉"
08. 如果見到四腳爬爬你會點應付? 咪由佢囉.. 又吾會咬你既-0-"
09. 覺得D娘娘腔點? 姊妹ava
10. 你係男定女牙? 女仔~
11. ICQ個LIST有幾多人? 3百幾..
12. 覺得邊首歌既名幾有意思? people = shit"
13. 用咩表情符號多? a_a  -___-"  -0-"  ^v^  XD  =] 呢幾個囉"
14. 覺得自己樣唔樣衰? 都幾樣衰下..
15. 打出一個你鍾意既四字成語? 飲水思源..
16. 用倉頡定速成多? 速成囉"
17. 有無吸煙既習慣? 有-0-"
18. 會唔會打N/A MESSAGE? 會牙..
19. 有無上論壇睇POST但係唔回POST? 睇下個post值吾值得回"
20. 係唔係用XANGA日記? 有用.. 不過鍾意用qooza"
21. 鍾意邊類型既男仔? 成熟穩重~
22. 講出講書最悶既老師一個? 班主任lo-0-"
23. 有無個人網頁? 冇牙..
24. 網址係咩呀? 都話冇..
25. 有無GEL頭返學? 有牙~
26. 鍾唔鍾意自拍? 鍾意既..
27. 試過手提爆分鍾未? 試過啦"
28. 知唔知呢100條作者係邊個? 吾知wo"
29. 係唔係成日都COPY人D野? 1時時la"
30. 修DT定家政 ? 冇wo..
31. 一句最傷你心既說話? 我月黎月吾like你!!"
32. 期待近既日子? 冬天囉吾該~
33. 最屎既科目? maths"
34. 女人同男人有咩唔同? 外表吾同..
35. 識既人當中邊個最蠢? 冇丫-0-"
36. 暑假諗住做咩? 到時先算啦..
37. 下年想讀邊班呀? 冇wo"
38. 對新政府有咩期望? 冇-_____-"
39. 最鍾意咩月份? 12月=]"
40. 點稱呼? 阿F..
41. 知唔知點解依家D人咁鍾意簡稱D名? 易記"
42. 出街會唔會化妝? 會牙..
43. 鐘意小動物嗎? 鍾意"
44. 想唔想死? 一時時"
45. 有無外國既朋友? 有丫=]"
46. 用咩色既原子筆多? 黑色"
47. 上堂有無做筆記? 冇牙-0-"
48. 會唔會食D唔知乾唔乾淨既野? 睇下好吾好食xdxd"
49. 依家呢一刻最想念邊個? 冇wo"
0. 怕唔怕痛架? 吾怕..
51. 咩野最唔容易忘記? 我都吾知"
52. 最常講既粗口? 屌你!!乜撚?!!
53. 失戀會點做令自己無咁傷心? 勁出街玩"
54. 有無花名? 阿F.. 雅妹~ kitty=]"
55. 邊個幫你改既? 自己改-.-"
56. 你係咩星座? 白羊=]"
57. 有無睇卡通片架? 吾會..
58. 咩事先會打999? 冇打過.. 所以吾知"
59. 球星鍾意邊個? 冇wo"
60. 用WINMX定BT? BT"
61. 喜歡D人忽冷忽熱嗎? 吾鍾意.. 不過自己系甘"
62. 細細個到依家最唔鍾意既事? 冇wo好似"
63. 識唔識玩鋤大D? 識啦緊系!!"
64. 你係唔係文盲架? 吾系-0-"
65. 呀媽有咩唔好? 點解要話佢吾好呢??!"
66. 最討厭咩人? 分離d fd果d人囉!!"
67. 知唔知界手有咩唔好? 吾知界手黎做乜..
68. 知唔知鍾意既人鍾唔鍾意自己? 知..
69. 有無D咩字係你最唔鍾意既? 神.. 主.. 督
70. 希望同失望邊個好D? 兩樣都冇就好..
71. 同邊個一齊最開心? 嘉儀"
72. 你係唔係單親家庭 ? 系..
73. 識唔識得煮飯? 識"
74. 覺得自己係唔係成日都俾人呃? 系>口<"
75. 如果有第三者你會點? 我都吾知..
76 S 邊個最好? 吾知丫-0-"
77.SA定牙GILL好? 阿嬌.. 令過阿sa好撚多囉"
78.聽鬼故會唔會驚? 吾會wo..
79. 係邊到出入最多? 屋企囉咩事丫..
80. 數學叻唔叻? 吾叻囉-0-"
81. 想唔想你愛既人係你身邊? 冇所謂..
82.最感動既一句說話? 諗吾起"
83. 鍾意叫人收皮定收嗲? 收皮~
84. 下雨既時候開唔開心? 冇感覺-_-"
85   鍾意飲邊一種酒? 芝華士.. 伏特加"
86. 喜歡食野嗎? 鍾意a_a"
87. 覺得自己肥唔肥? 肥!!"
88. 手提幾號? 吾公開xdxd"
89.  想同邊個講對唔住? 媽咪..
90.  朋友重唔重要? 重要=]"
91. 全世界得返你一個會點? 幾好..
92. 香港好定大陸好? 香港啦緊系..
94. 怕唔怕黑? 吾怕..
95. 依家最想忘記既人? 冇牙-0-"
96.  有無mp3機? 有"
97. 會叫d傻仔做咩? 借錢比我~
98. 今年最難忘係咩? 新年果陣..
99. 見過最on居既人? 未wo.. 真系想見識下"
100. 知唔知依家幾點? 3:32pm"

刊登時間︰2006-06-20 12:52 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 18 日  星期日 晴天
6月18號,, 星期日"

今日4點幾pm起左身..

食左個m記~ 睇左陣電視..

就同老人家~ 阿恭去左摩士swim"

今次去好好笑lo..xd"

游到9點pm度走人..

返到去沖涼整野..

12點幾am出左去九龍城neway唱k~

勁搞笑lo.. 唱埋d 70年代同埋兒歌xd"

跟住有個waiter入左黎.. 笑爆咀..

笑到我喊囉xd!!!!

my happy ending終於有mtv版本.. so gd>3<"

今日去唱k好撚好笑..xdxdxd"

7點幾am先返到屋企..

陣間返學又遲到T^T"

刊登時間︰2006-06-19 07:32 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 17 日  星期六 晴天
6月17號,, 星期6"

今朝吾知點解5點幾am起左身..

跟住系屋企hea下hea下..

就出左元朗搵子健"

去佢屋企同佢打機-__-"

到左12點pm就去左搭輕鐵過屯門搵健健"

系佢屋企hea左1陣"

就去左茶記食野~

跟住系吉之島行街街>v<"

又落左機鋪囉吾該-_-!!

7點幾就同佢行去蝴蝶灣..

行左成粒鐘囉吾該-_-"

系度玩水玩沙xdxd"

跟住就坐左系沙灘架船上面..

傾心事xdxd"

到左11點幾pm就走人~

健健條鎖匙留左系我度.. 真系慘-_-!!

1點am度返到老人家屋企-3-"

gd~ 沖涼!!!

刊登時間︰2006-06-18 02:07 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 16 日  星期五 晴天
6月16號,, 星期5"

琴晚7點幾pm去左竹園搵老人家..

阿恭都系度..

系屋企同佢hea左陣..

又睇"回魂夜"-_-!!!!!!

搵住12點am去食大久保~

但系出到去油麻地果陣又想唱k wo..

所以就去左唱k na.. xdxd"

去左茶記食野先~

頂.. 老人家偷拍阿恭"

笑撚死人na..xdxd" 笑到收吾到聲~

阿恭勁無奈xdxd"

上到去唱k.. 勁點sammi d歌囉-__-!!!

好勁冇唱,, 不過sammi真系好正=]"

唱到5點幾am走人~

返到屋企沖涼.. 諗住返學"

但系真系吾舒服lo.. 好似好想嘔甘"

所以就冇返到lu..

落左樓下睇e生..

返屋企食藥.. 大昏迷xdxdxd"

刊登時間︰2006-06-16 02:54 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 15 日  星期四 晴天
頂!!!!!!

屌9你!!!!!!!!!

今日冇返學考試..

掛撚住訓!!!!!!!!

on撚9 ga!!!!!!!!!

我要補考英文><"!!!!!!!!!!!!!!!

唉!!!!!!!

自己最中2果科都吾返!!!!!

最多分果科又吾返!!!!!!!

升吾撚到入寄宿啦你!!!!!!!

屌撚爆你~~~~~

刊登時間︰2006-06-15 11:56 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 14 日  星期三 晴天
6月14號,, 星期3"

聽日考試lu"

正~ 又有得早放xdxd"

我好擔心到底我升吾升到班?!!"
估吾到d時間過得甘快..
系時候要面對了"


各位同學們要加油唷=]!!"

刊登時間︰2006-06-14 07:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 13 日  星期二 晴天
6月13號,, 星期2"

Avril Lavigne


 

Why


 

by Avril Lavigne

Why, do you always do this to me?
Why, couldn't you just see through me?
How come, you act like this
Like you just don't care at all

Do you expect me to believe I was the only one to fall?
I can feel I can feel you near me, even though you're far away
I can feel I can feel you baby, why

It's not supposed to feel this way
I need you, I need you
More and more each day
It's not supposed to hurt this way
I need you, I need you, I need you
Tell me, are you and me still together?
Tell me, do you think we could last forever?
Tell me, why

Hey, listen to what we're not saying
Let's play, a different game than what we're playing
Try, to look at me and really see my heart

Do you expect me to believe I'm gonna let us fall apart?
I can feel I can feel you near me, even when you're far away
I can feel I can feel you baby, why

It's not supposed to feel this way
I need you, I need you
More and more each day
It's not supposed to hurt this way
I need you, I need you, I need you
Tell me, are you and me still together?
Tell me, you think we could last forever?
Tell me, why

So go and think about whatever you need to think about
Go ahead and dream about whatever you need to dream about
And come back to me when you know just how you feel, you feel
I can feel I can feel you near me, even though you're far away
I can feel I can feel you baby, why

It's not supposed to hurt this way
I need you, I need you
More and more each day
It's not supposed to hurt this way
I need you, I need you, I need you
Tell me

It's not supposed to hurt this way
I need you, I need you
More and more each day
It's not supposed to hurt this way
I need you, I need you, I need you
Tell me, are you and me still together?
Tell me, do you think we could last forever?
Tell me, why

刊登時間︰2006-06-13 09:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 12 日  星期一 晴天
6月12號,, 星期一"

系本漫畫上面見到幾正GE句子..

好應境//


我再也不會認真付出感情了..
反正不會有人對我認真..
都只是要我的身體..
我好生氣.. 我討厭你們!!!
也討厭.. 這樣的自己.......

我只想像個普通女孩子..
普通地去愛.. 普通地被愛..
女人的存在,, 只是為了取悅男人嗎?!!!

刊登時間︰2006-06-13 03:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 11 日  星期日 晴天
6月11號,, 星期日"

今日同老人家2點幾pm出街//

搭車果陣點知架巴士撞車..

撞甩左個倒後鏡je.. xdxd"

被迫系cwb落左車"

路上又遇到個鬼佬問路..

帶左佢過去time square先..

又要再行返去搭叮叮入灣仔-_-!!

系灣仔搵埋阿恭..

就行左一陣街街"

買衫買短褲甘..

6點幾pm就搭車入香港仔"

去左食野先~

系間茶記勁玩自拍囉吾該-_-!!

7點幾pm就去左游水"

今次都幾好玩xdxd"

游完好肚餓.. 游之前食左好少野"

所以去左食飯xd"

1點am度回到家lu-3-..

>>我覺得同老人家1齊系最開心..
我地永遠都系好姊妹>3<"
(有d fd識吾識都罷//)

刊登時間︰2006-06-12 02:24 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 10 日  星期六 晴天
6月11號,, 星期6"

今日3點幾pm起身..

跟住整野化妝..

等到7點半pm就出去搵老人家同埋阿恭食日本野"

系上水食.. 去返上次同媽媽食果度" 正>v<

食完就落左機鋪打左陣機..

跟住去左許留山食糖水"

12點半am同佢地落到北角"

搵埋劉少同埋阿盧落bar..

今次去玩得幾happy~

又比人讚唱歌好聽xdxd"

但系ture or dare冇想像中玩得甘癲..

我飲左半打.. 開頭有d wing.. 不過好快就冇事lu"

5點am去左食早餐..

比阿恭阿盧果d話我個樣得意-_-!!

之後搭車落cwb轉的士..

6點幾am返到去老人家屋企..

沖涼訓覺-3-"

刊登時間︰2006-06-11 06:46 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]