哈哈...家寶同我都有呀..
E+好多人都有..個個都好幸福呢..
祝天下有情人開開心心
不過有個唔好GE野...我比人記左個缺點..
搞到我勁想對住個PREFERT爆粗
頂你個X...
仆X...
捉咩Q野丫
收x啦
唉..原諒我爆粗..
雖然我講左唔講一個禮拜...
但係e+係打...唔關事