|

|
|
|

2006-08-01 |
|
1) 咩班:EX-2E~3E(希望係。。。)
2) 咩名:AYUMI
3) 咩花名:小欣,AYUMI,薯仔,衰妹,蕃薯,鴨仔仲有幾個唔係好想講
4) 邊個班主任:EX-2E::滅是湯~3E:::好似係林麗儀。。。
5) 最憎邊個班主任:小學六年班個MISS CHAN
6) 點解:成日整喊我
7) 俾你向佢講一句野你會講咩:F*CK YR MOTHER SH*T
8) 最鐘意邊個老師既堂:冇
9) 覺得邊個老師最殘暴:冇
10) 你班有幾多人:EX-2E::44 3E:::42
11) 班入面邊個最靚仔:D人話馬仔~但係我覺得係劉振揚
12) 班入面邊個最靚女:C婷同PINKY
13) 班入面邊個最高:聰聰
14) 班入面邊個最大隻:PIGLET
15) 班入面邊個最有男人味:...KEN-U-“
16) 邊個最有女人味:WENDY
17) 班入面邊個最多花名:唔知
18) 班入面最想打邊個:BILL
19) 班入面最想同邊個玩:肥CHOI
20) 班入面邊個鐘意乾淨:好多。。。
21) 班入面邊個最口臭:你係想講邊隻呢= =
22) 班入面邊個最污糟:冇咩
23) 班入面邊個邊個最串:...KEN同阿霆
24) 班入面邊個最得意:小吉吉
25) 班入面邊個最多野講:已經走左既王偕明
26) 班入面邊個邊個講野最好笑:阿LAW
27) 請除口講幾個班入面人地既花名:RC佛,吉吉,0+X
28) 班入面邊個花名最好聽:RC佛-U-
29) 班入面邊個最鐘意溝女:個個都好純= =
30) 班入面邊個最鐘意溝仔:CICI-V-(個人意見喳= =)
31) 班入面邊個成日吾返學:冇
32) 班入面邊個吸毒:冇
33) 你覺得你地班團吾團結:OK啦
34) 你覺得你地班勁吾勁:當然係最勁嫁啦~05-06年度最特別既2e喎
35) 你覺得你地班小圈子多吾多:冇咩
36) 班入面有冇人同人傳緋聞:有= =
37) 請隨口講幾對緋聞男女:肥CHOI同SUKI~我同KEN/CHARMING阿LAW同TRACY-U-
38) 你有冇扑過野:冇= =
39) 你有冇睇過4仔:冇
40) 班入面邊個最煩:冇
41) 班入面邊個講野最大聲:王小明
42) 班入面邊個最正:劉振揚
43) 班入面有邊個有工開:CICI
44) 有咩秘密淨係班入面:冇咩喎
45) 你有冇諗過轉班: 有>^<
46) 班入面邊個個頭最大:如果你問2A我就知-V-
47) 班入面邊個最多雀班: 我同KEN= =
48) 你係唔係煙民:唔係
49) 班入面邊個領導才能最好:WENDY
50) 班入面邊個最嗲:祺祺
51) 班入面邊個有特殊功能:...吉吉~係英文就識- -
52) 班入面邊個黎至其他地方:冇
53) 你對自己班有咩期望:嗯...冇
54) 你有無REPEAT過:冇
55) 班入面邊個成日俾人蝦:我..
56) 班入面邊個身材最好:丹丹-V-
57) 班入面邊個最貪靚:CICI
58) 班入面邊個最大食:好多女仔都好大食
59) 班入面邊個成日發冷:ZOE= =
60) 班入面邊個成日流好大汗:王小明
61) 班入面邊個最白痴:1號o個個
62) 校園之星揀左邊個:咩泥嫁@@”
63) 覺得班入面邊個最賢妻良母:人地測過話係我呀xd~但係冇可能= =
64) 班入面邊個讀書勁: 吉,wendy, RC佛,馬仔
65) 班入面邊個唱歌最好聽:吉吉~男高音@@”
66) 班入面邊個最大:唔知阿law定nicole
67) 班入面邊個邊個最細:肥sing
68) 班入面邊個最長情:唔知呢@@”
69) 班入面邊個最專一:真係唔知喎-v-“
70) 今日串完邊個老師黎:冇牙,,放暑假
71) 可以俾你地成班係課室做一樣野,你會想:搞party= =
72) 估下第時畢業仲會keep到幾多個中學同學:0個
74) 估下第時死左有幾多中學同學黎你葬禮: 1個
75) 如果俾你同你果班一個人拍拖你會揀:我揀隔離班的得唔得-v-“
76) 如果俾你同你果班一個人打架你會:祺祺
77) 班入面邊個d字最靚:wendy
78) 覺得班入面邊個第時會做演藝界: cici
79) 如果上悶堂可以俾靈魂出囂你會:唔洗講都知啦
80) 知唔知班入面邊個鐘意食咩水果:唔知
81) 你係咩時候會覺得自己班好團結:有比賽
82) 自己有咩糯野關於班入面:好多喎
83) 班入面有咩歷史好值得懷念:party
84) 班入面邊個最好諗頭:吉吉
85) 班相影得你靚唔靚:唔令
86) 班入面邊個最成熟:wendy
87) 放假會唔會掛住班入面既人:會= =
88) 暑假想做D咩:出街
89) 班入面邊個最多頭髮:mandy
90) 班入面邊個最少頭髮:kenson呀-v-
91) 小息多數去邊: 班房
93) 班入面邊個最白: suki同小廖
94) 班入面邊個最八卦:我。。。
95) 班入面邊個冇電話用: 唔知
96) 班入面邊個成日寫情信:冇喇掛
97) 班入面邊個最闊佬:冇
98) 班入面邊個上堂成日SEND訊息: 冇
99) 返學會帶D咩: ...好多喎
100) 你愛唔愛你果班:愛死唷>33<
|
|
刊登時間︰2006-08-01 05:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|