|

|
|
|

2006-07-30 |
|
尋晚同ken+吉吉一齊傾ken發育發到咩程度。。。
期間吉吉不斷發問(問題小朋友一名)
跟住無啦啦又講rico d毛∼搞到我想嘔
最後就講我o個筆∼
無知既吉吉竟然以為”柯”曬d m出泥就唔會再流。。。
都唔知笑佢無知好定係覺得佢卡哇依好
傾到12點幾媽咪就要我訓覺(如果唔係我細妹睇吉sd比我個大笑之歌~笑得太大聲我都唔洗訓住)
今日突然唔上玩電腦~
好想出街。。。跟住出左去食lunch

媽咪同daddy聽到我話唔想玩電腦都問我係咪轉性
但係最終媽咪話想訓覺~
所以都係冇去
只係去左超市買野食

跟住就返屋企
大約5點幾我地就出左去食飯同遊車河
我地去左鹿頸
跟住我見到有2個釣魚埸就即刻sd sms比慧豬
問佢去鹿頸釣魚埸好唔好(因為慧豬前幾日叫我去釣魚)
期間我地不斷sd sms比對方~
打到我眼都痛
去左之後就去左上水食飯同行街
見到對紅色converse~好想買~但係冇我個size
最細都得41。。。
睇完就食飯
跟住食完就去左買雪糕

我買左提子冧酒
初初食好似飲消毒藥水咁
但係食落都幾好味
食完就返左屋企lu~
今日扭左隻三眼仔同巴斯><

我同細妹拖手仔唷~係咪好sweet呢

|
|
刊登時間︰2006-07-30 08:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|