現在播放:::Don’t Push Me-Sweetbox
:::禾滴FD子:::♣排名不分先後(=^-^=)›♣
♣祺 ♣慧豬 ♣湘 ♣丹 ♣c詩 ♣cici ♣牛尾 ♣aniter ♣小廖 ♣cy ♣ken ♣吉吉 ♣肥choi ♣阿霆 ♣肥豬 ♣hopria ♣kenson ♣charming ♣♣滅是湯!>3<♣♣

95%自製エペ,鼠賊メ作ゲサゾゆんスゆ

 

 

 

2006 年 7 月 30 日  星期日   晴天 

  

 2006-07-30

尋晚同ken+吉吉一齊傾ken發育發到咩程度。。。

期間吉吉不斷發問(問題小朋友一名)

跟住無啦啦又講rico d毛∼搞到我想嘔

最後就講我o個筆∼

無知既吉吉竟然以為d m出泥就唔會再流。。。

都唔知笑佢無知好定係覺得佢卡哇依好

傾到12點幾媽咪就要我訓覺(如果唔係我細妹睇吉sd比我個大笑之歌~笑得太大聲我都唔洗訓住)

 

 

今日突然唔上玩電腦~

好想出街。。。跟住出左去食lunch

媽咪同daddy聽到我話唔想玩電腦都問我係咪轉性

但係最終媽咪話想訓覺~

所以都係冇去

只係去左超市買野食

跟住就返屋企

大約5點幾我地就出左去食飯同遊車河

我地去左鹿頸

跟住我見到有2個釣魚埸就即刻sd sms比慧豬

問佢去鹿頸釣魚埸好唔好(因為慧豬前幾日叫我去釣魚)

期間我地不斷sd sms比對方~

打到我眼都痛

去左之後就去左上水食飯同行街

見到對紅色converse~好想買~但係冇我個size

最細都得41。。。

睇完就食飯

跟住食完就去左買雪糕

我買左提子

初初食好似飲消毒藥水咁

但係食落都幾好味

食完就返左屋企lu~

 

今日扭左隻三眼仔同巴斯><

我同細妹拖手仔唷~係咪好sweet

 


刊登時間︰2006-07-30 08:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 


::::梨給禾滴牛言::::

最近三個月尚無任何留言

 

 

 

 

 

 

 


:::禾好友滴板板:::
 

 Aniter

Cici

牛尾

 慧豬