♂↘A.Y.≧◇≦之blog

2007 年 3 月 30 日  星期五   晴天


唉!誤會左佢 鬱悶 分類: 未分類

今日本來開開心心

係同d fd玩,

比人打手,捏隻手

e+隻手仲紅緊,

點知係放學戈陣,

我叫左某人做人妖

,跟住佢就啤左我

一野,跟住佢就無

理我。上左三樓當

值。平時我都係咁

話佢嫁啦,洗唔洗

咁呀!佢當完值後

打比我,佢同我講

唔泥得呀,跟住我

超唔開心跟住我個

fd打比佢問佢做咩

唔得閒,跟住先知道

佢要出街食飯,唉!!!

誤會左佢,我真係唔

應該☆★T◇T☆★

 






訪客留言 (返回 aywh 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]