♂↘A.Y.≧◇≦之blog

2007 年 6 月 10 日  星期日   雨天


超sad 分類: 未分類

原來落雨要自

己個過真係好

sad好寂寞嫁

+上訓教戈陣

發左兩個惡夢

兩個都係有關

我最唔想發生

既野,就搞到我

更+sad.......T^T






訪客留言 (返回 aywh 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]