銀角
一個瘋子的自言自語
瘋言瘋語
az01
暱稱: 風仁
性別: 男
國家: 香港
最新文章
2011-07-22
2011-06-05
缺憾錯
2011-05-05
2011-04-04
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
每月文章
2005 年 10 月 28 日  星期五   晴天


神風 說:你覺得我係點既人= = 分類: 未分類

什麼也先別說,來賓請為風仁默哀一分鐘。

  「唔...根據現場留下種種線索......我想......」福爾摩A陷入沉思之中。

  「兇手是一個實力非凡的人, 什麼利器也沒有用, 更不用身體,
  只用了簡簡單單的123456789就殺了受害者!」福爾摩B大大感嘆兇手的強橫。

  就在這時,福爾摩C暴喝一句:「我知道了, 兇手...就是阿拉伯的創造數字的那個人!」

統測的第一日,數學科,
為我,風仁的統測生涯,
開了一個爛透了的序幕。

請進入內堂。

-----

要睡了, 伺服器才轉完了
還說什麼閉站一天...兩天了

今日的事就不記了
反正沒什麼要事

最記得我手指排在我隊後的美眉, 說了一句
「如果這個少女入了我們班, 美女值至少上升至0.1%」
然後康少回了我一句
「哈哈, 只至也上升至10%吧, 這世界上有對比啊!」

大埔人跟北區人果然是不同的
我似乎找到了兩者之間的那一筆

以後在這裡不再說我班女的有何不好
又或者街邊那個美眉好了

因為, 她們, 班上女的, 要殺上來了 = =

-----
一個問題, N個回答

「神風 說:
神風 說:你覺得我係點既人= =」

 

懷盒:
  「以外人嘰身份黎講...你好樂觀...但係一遇到自已唔鐘意嘰事..就會發癲..
以朋友嘰身份黎講
你好悲觀,內向,鑽牛角尖!
但係..我就覺得你好善良..為家人..為朋友」
  「我覺得你重情義...有理想....不過有陣時就自閂」


溫神:
  「人性」


V.V:
  「有義氣.....有時講野太中point....成熟過我...懶」


車Ry:
  「講野有時都幾直
有時會系D吾適當既時候講左D吾適當既野=口=
有點兒情緒化
好難捉摸
但其實為人好好=)
ER,,好似收埋好多野IN內心甘
諗野都幾成熟
但系有D主觀
好小會企系人地既角度或者第2方面諗
好多時會諗埋1D負面既野 」


勇京:
  「將每樣野分得好清楚,還有是清楚自己的目標
我唔知你目標係咩,不過我估你對自己既目標好堅定先教到我野」
  「你清楚朋友既性格,越深交先比佢知多o的你現實既事
重大特點點是你生理年齡跟內心年齡完全不相符,
我眼中你影響力好大下,唔會衝動心急,認真果時有計劃,至少唔會自亂陣腳吧
最特別就係你既靈感,呢個我唔識解釋,但會感覺到
行唔到一條路既話會想好另一條路點行(其實即係上面講既有計劃...),
其實我有個想法既,你甘多種表現過比我睇既情緒,你最似係慢慢流既河流,
水唔會太猛,但係又有實實在在流動緊既感覺,同埋,你有特別既見解(點醒左我唔少野)」
  「你同朋友講既野,係你清楚一個朋友,為佢度身而做既道理」


健:
  「你是一個細看, 深入理解事物的人;頗體貼,但不善於表達;另外可惜的是你人頗為懶散」
  「有時優柔寡斷, 重朋友, 但冇條理,,,」


太一:
  「um~串就串嘴d啦
不過係一個傾訴既好對象
人生經歷豐富,比到人好多中肯意見
亦有自己既一套,有原則,有主見
好為得朋友
易發脾氣d
差不多了吧」


麗麗:
好傾得O既人.
唔會甘於只做一個聆聽者.
有來有往
大開大合
時而自信時而自悲


上者為本人認識一年以上的網友朋友
隨機抽人, 掛名不分先後

然而, 那麼多的答案
最神的, 竟然是......
......
......


林Eating:
勤力。

 

我還有什麼好說?


最怪的一次,

瑪莉安:
就女生的角度看,笨蛋
就朋友的角度看,還可,至少還可以信一下
就男生的角度看就……
你快點追你喜歡的人嘛(踢)
在紅麗姊的評語後加上自閉,就是我的說法了
通常你都只是聽別人說,比較少說你自己嘛=.=






訪客留言 (返回 az01 的日誌)


瑪莉安 於 2005-11-03 10:56 PM 發表:
月影你好樣的…
不經整理直接放上去你真的不是一般的笨…
根本沒人會看明白啊————!!(拍桌)
 
(怎麼我看到了甚麼Maths和A Maths………
我承認我不是正常人,我A Maths竟然比Maths好…)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我看得明就夠了
因為我不愛加密,
所以經常出現自言自語及
瘋言瘋語實屬正常之反應
 
不便之處, 敬請原諒
Posted at 2005-11-03 11:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Kwan 於 2005-10-29 10:06 AM 發表:
你 死 左 係 Math 手 上 ?
 
似 我 喎 . . . 不 過 我 多 1 個 「 A 」
 
我 死 係 A.Math 手 上 。 唉 *
 
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

還不是同一個兇手所為?= =
Posted at 2005-10-30 01:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





溫馨小提示
所有沒有內容的留言一律刪除
恕不另行通知

e.g.:「cm~」
文章分類
全部 (1033)
已分類 (153)
袁水 (301)
袁挨 (28)
馬謙 (146)
未分類 (405)
日誌統計
文章總數: 1033
留言總數: 315
今日人氣: 125
累積人氣: 45190