銀角
一個瘋子的自言自語
瘋言瘋語
az01
暱稱: 風仁
性別: 男
國家: 香港
最新文章
2011-07-22
2011-06-05
缺憾錯
2011-05-05
2011-04-04
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
每月文章
2005 年 11 月 8 日  星期二   晴天


遊戲人間 分類: 未分類

跟老邦聯手, 終於大破官渡之戰,
又經歷過好幾場戰事, 跟老邦解除連合後又打了一場硬仗後
終於踏上滅蜀的最後一戰---五丈原之戰

-----
「估唔到堂堂超級無敵溝死女既你, 會死於兩條女之下」
殘念無念......
為我好友, 默哀

-----
我, 又回復到一年前的那個我了
那個, 沒有情感, 自我抑壓的我
這樣子, 沒那麼痛苦

這個月的會談
令我又體會到一點東西
領教了

-----
如果再也不再存在後悔及心冷
我又是否放棄了這段過去?

「此情可待成追憶 只是當時已惘然」
唉.

就這樣.

-----
「我仲鐘意你, 但想你做阿哥」

咁自私既說話...係人講既咩?!
你老味, 唔好比我識到你

唔小你, 我仲姓袁?!

係我就唔忍喇= =
呢d就係速成法既悲哀?

 






訪客留言 (返回 az01 的日誌)


姐 於 2005-11-10 02:07 AM 發表:
到發生O係你身就就唔同咁講 XD
嗯銀城主人應該睇銀魂. XDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我知啊, 無責任吹水姐~=3=
銀魂?= =
Posted at 2005-11-10 10:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姐 於 2005-11-09 04:39 PM 發表:
其實做阿哥即係 PRE-BOYFRIEND 呀. XDDDDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我知啊, 呢種咁自私既人= =
我替我朋友感到唔抵姐
好在呢D事唔係發生係我身上= =
Posted at 2005-11-09 05:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





溫馨小提示
所有沒有內容的留言一律刪除
恕不另行通知

e.g.:「cm~」
文章分類
全部 (1033)
已分類 (153)
袁水 (301)
袁挨 (28)
馬謙 (146)
未分類 (405)
日誌統計
文章總數: 1033
留言總數: 315
今日人氣: 65
累積人氣: 45287