跟老邦聯手, 終於大破官渡之戰,
又經歷過好幾場戰事, 跟老邦解除連合後又打了一場硬仗後
終於踏上滅蜀的最後一戰---五丈原之戰
-----
「估唔到堂堂超級無敵溝死女既你, 會死於兩條女之下」
殘念無念......
為我好友, 默哀
-----
我, 又回復到一年前的那個我了
那個, 沒有情感, 自我抑壓的我
這樣子, 沒那麼痛苦
這個月的會談
令我又體會到一點東西
領教了
-----
如果再也不再存在後悔及心冷
我又是否放棄了這段過去?
「此情可待成追憶 只是當時已惘然」
唉.
就這樣.
-----
「我仲鐘意你, 但想你做阿哥」
咁自私既說話...係人講既咩?!
你老味, 唔好比我識到你
唔小你, 我仲姓袁?!
係我就唔忍喇= =
呢d就係速成法既悲哀?
|