最近唔太知自己做緊咩 係咁打機, 又懶, 好似放棄晒一切咁 好似中一二既我= =
變翻書面語先 這叫頹廢吧? 醉生.夢死
我什麼也不知道 要混, 就混到底吧! 既然一開始選擇了逃避 往後, 都沒有面對的必要吧?
呼, 好累
點解冇人留言既= =? 得翻條魚妖係度留言= =
就這樣.