銀角
一個瘋子的自言自語
瘋言瘋語
az01
暱稱: 風仁
性別: 男
國家: 香港
最新文章
2011-07-22
2011-06-05
缺憾錯
2011-05-05
2011-04-04
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
每月文章
2005 年 12 月 23 日  星期五   晴天


ABCDEFG 分類: 未分類

頹到爆炸
我諗如果頹再升一級, 應該會飛天
之後得道, 有天劫, 過左天劫既九天之雷, 就升得仙
叫頹仙, 真係阿彌陀佛

不過我諗會頹到挨唔過九天之雷
死得
仲唔叫頹死?

今日比周公苦纏, 6點半醒左又訓
陳Tramy一個電話死過黎
果時7:48, 阿彌陀佛, 識飛都去唔切

要黎既唔黎, 要走既唔走
死周公, 搞到我醒左訓唔翻
周公, 可恨也

碌左1小時零幾十分鐘
9點幾, 周公終於再黎

夢無好夢
2點幾起身, 食個飯, 打機

打都咁上下, d人翻黎做節
同邦, 健打左幾鋪

食個晚飯叫做節, 次次做節唔齊人
今次連老豆都唔見埋

-----
變回書面語
心情超不佳

今日LKS聖誕聯歡
我恨

我恨周公
我恨妳
我恨妳那一句
我恨我自己

可能是潛意識知道每一次回去
都只會傷心收場, 所以沒給我去吧?

聖誕聯歡, 只想見見老友
最後鼓起勇氣跟妳說句再見
但原來是不行的

什麼離校後還是朋友喇
什麼離別後也不會分離
統統都是狗屁

誰會想到我?
又誰會需要我?

日子又像回到九, 十年前的那一段生活
眾叛親離

沒有朋友
沒有親人
不存在情
更不需要愛

冰冷的每一天,
每一天都想著如何去生活
每一天都想著如何去面對......

算了

不說了
非常混亂

我瘋狂了
如果沒有親情, 友親, 愛情
就不用再煩, 再混亂吧?

別再煩我
我已經夠煩

我受夠了
我真的受夠了

就這樣.






訪客留言 (返回 az01 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





溫馨小提示
所有沒有內容的留言一律刪除
恕不另行通知

e.g.:「cm~」
文章分類
全部 (1033)
已分類 (153)
袁水 (301)
袁挨 (28)
馬謙 (146)
未分類 (405)
日誌統計
文章總數: 1033
留言總數: 315
今日人氣: 75
累積人氣: 45297