|
|
2010 年 8 月 2 日 星期一  |
2010-08-02  |
分類: 未分類 |
今日10點幾起身睇惡作劇2吻同野蠻奶奶;)
2點幾去左置樂同kayee,zoey剪頭髮.
我同makmak去左食野 之後行左陣萬寶:D
跟住去搵kayee zoey.... -_-
行左去屯市睇電話.
跟住去椰林閣食野(:
食完去左影10蚊貼紙相xd
3秒影一張. 快到笑:p 4個人用左20蚊
20蚊可以玩到好開心(h)
之後番屋企.
|
| `♥發表時間:) :2010-08-02 08:08 PM [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 31 日 星期六  |
2010-07-31  |
分類: 未分類 |
今日12點幾出左去同zoey,pizza,朱仔踏單車 熱鬼死人:)
又熱又曬. 成身汗 真係想死:s
之後2點幾番屋企沖涼;p
等埋zoey一齊去makmak屋企.
去MAKMAK屋企玩生命之旅 我係大贏家 HAHA :D
我地叫左麥麥送 好味 但係30蚊-_-!
一路食一路睇妃子笑 好好睇(L)
之後makmak癲左 :$ 係咁擠我 搞到我差啲失禁:@
跟住9點半搭k51番屋企
番黎個陣比隻甲蟲嚇到腳軟 好憎甲蟲啊:'(
|
| `♥發表時間:) :2010-07-31 11:15 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 82 | »
|