|
|
2010 年 8 月 27 日 星期五  |
2010-08-27  |
分類: 未分類 |
今日同芬zoey琦去屯市;)
行到2點又要去補習,煩到死:s
之後又番屯市.同佢地去影貼紙相7.7
跟住去vivi到摟蛋
好想要winnie the pooh;(
|
| `♥發表時間:) :2010-08-27 10:59 PM [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 8 月 18 日 星期三  |
台北4日3夜.  |
分類: 未分類 |
台北有好多野玩:D 又多野食. 地方又令 啲人又好 好想再去多次:$
個導遊好令女:$
我宜家開始就要草好多好多錢.環遊世界* :D
呢幾日差吾多日日都要補習.冇時間出街:(
補習個幾日我要做哂啲暑期作業佢.v.
去台北既相放左上fb;) |
| `♥發表時間:) :2010-08-18 06:46 PM [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 82 | »
|