|
|
2010 年 9 月 20 日 星期一  |
2010-09-20  |
分類: 未分類 |
今日上數學堂又quiz 好快做完,不過一定錯;>
英文堂,有d眼訓...
art.好想再畫多次幅畫/__\
食完個lunch上4樓睇劏老鼠.好想嘔...*
中文堂,就黎訓著;;
統評.做數..:)
放學個陣落勁大雨. 詩雅借左把傘比我同綺琦;p
但係都濕哂身/口\ 番屋企個陣個身滴水-__- 又大風 凍死.
番到屋企沖涼:p
喉嚨痛;(
|
| `♥發表時間:) :2010-09-20 06:29 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 9 月 10 日 星期五  |
2010-09-10  |
分類: 未分類 |
第1堂就數學,小測 bouns個條吾識做/_\
英文堂默書,希望岩哂啦^^
2堂視藝.係youtube睇人素描 好令! *v*
食完lunch番課室玩:D 笑死.
中文堂,悶到嘔;(
統評堂.做左主席;多得鄧偉仕吾少:@ 啊芬又做康樂XD
放左學去食野;)
多謝rexxie請食糖;D
#zoey` 吾好吾開心啦:*
|
| `♥發表時間:) :2010-09-10 10:18 PM [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 82 | »
|