|
|
2010 年 10 月 3 日 星期日  |
2010-10-03  |
分類: 未分類 |
琴日練啦啦隊練到好攰/__\ 6點幾啊芬佢地陪我剪頭髮:D
我剪完綺琦又剪;> ZOEY同啊芬走先! 我等埋綺琦. 一齊行番屋企
上左婆婆屋企食飯^_^ 舅母打黎話請我睇戲:p 食埋野之後鋤左陣dee@@
9點幾落左去搭車. 睇狄仁傑之通天帝國! 舅母話係講history既~ 本身冇乜興趣睇
但睇完之後覺得幾好睇xd 差吾多12點先番屋企.
|
| `♥發表時間:) :2010-10-03 12:07 PM [ 訪客留言(20) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 9 月 25 日 星期六  |
2010-09-25  |
分類: 未分類 |
醒完又訓醒完又訓 :)
今日番學練啦啦隊~ 等左好耐好耐..最後去左g02練`
練到12點幾就要走.走個陣ms楊帶左佢2個女黎睇:D
佢2個女都好瘦..細女好得意XD
去食LUNCH` 之後去杯渡等佢地.
又練練練練練;;4點幾走人.
同啊WING傾計:p 佢係咁話我低能:$ 其實佢都係^_^
應該好快冇事;) |
| `♥發表時間:) :2010-09-25 10:37 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 82 | »
|