|
今日一起身就打比[盈]啦*好彩今日冇遲到去天水圍站姐..
kaka*今日去左龍晴食早餐*之後番到佢又冇遲到啵,,真好啦..
好kind牙[陳雪盈]..排緊隊既時候佢係咁叫"你既謙仔呢?!"傻
的*今日d堂好悶牙,,冇野玩的*[羅國輝]又冇番黎牙,,整都冇野玩*
無聊死啦..今日吾洗上數學堂牙,,因為[唐sir]吾知去左邊..哈哈..
我地係到自出自入都冇人理,,好白痴牙..係到對隊.."食包 包食飽
,,食飽 一定搞"哈哈,,今日對的*勁嗎?!之後我地放學就去左搵[婷婷]
幫佢整野..我地真乖啦..整到5點6點幾,,我地又去左龍晴食野lu*
因為今日約左[陸kam]去釘耳*所以我同[陸kam][牙ga][肥婆]去左銀
座..吾知係吾係耐冇釘,,有d緊張添*之後我地釘完就諗住行多陣啦*
點知見到有班果仔係兒童機鋪出面..有個著puma的*有點兒恐怖..佢
個樣..之後佢地問我地拎電話..有個學信就問[肥婆]拎電話..哈哈*
我諗果條仔都係玩puma的..之後我地冇理佢地..我就同[陸kam]行番
天耀番屋企..哈哈..番到屋企諗住換3既時候,,[肥軒]打左黎*嚇親我..
之後同佢傾左一陣,,就冇傾到啦..吾知係吾係釘錯左位,,好痛添..之後
又同人吹人水咁..之後就去左訓覺lu*
psps:哈哈..[肥婆]我知你專一嫁啦..但係都吾洗咁大聲講出黎的*
玩下姐..吾好咁啦..鍚番牙*kaka,,
碟牙*又話今日比我喎,,嬲你嫁>u<"

 |