| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2005 年 11 月 20 日 星期日 |
 |


|
排球比賽*
 |
|
今日一大早就起左身*原本今日都可以訓得晏D既*
不過今日我有比賽,,所以吾可以訓得好晏*一起身就打左
比[盈],,但係佢未起身*所以我就打左比[叉],,就話沖完涼
先打比佢*我沖完涼*[肥妹]就打比我啦*話比我聽係邊到等
*因為佢地陪我去食早餐*所以就咁早起身..之後我整好哂
野就打左比[盈]*佢叫我去左佢屋企先*陪佢換3!!之後我去到
佢咩都字整*等左一陣,,[叉]都上埋黎..得[肥妹]一個係7仔等
*哈..我地就叫佢上[盈]屋企先啦..之後等[盈]整完野我地就
行啦*去左買水同早餐*之後就好快咁行過去果到*我仲以為
遲到*點知去到一個人都冇*咁我地咪係到睇波先囉,,睇睇下
就話要去換3啦..咁咪去換囉..之後我地就去熱身啦..係到跑
圈*累死我了*之後就入去練波啦..練左一陣*之後就比賽啦*
好緊張牙..死得啦*多得[盈][叉][肥妹][KAM][敏]支持我姐*
今場波我仆左幾多次街牙*頂牙..雖然輸左*但係我地都好努
力嫁啦..下次加油努力吧!!我地比完賽之後就去左食野啦*食
完野之後就去左我屋企打牌*打左好耐..打打下,,[池]都上左
黎*我地係到睇[十萬火急]*哈哈,,幾好睇牙..之後睇完佢地就
走啦..我就係到拾野*我幾乖牙..呵!!今日冇過去食飯*因為吾
舒服*所以就冇過去啦..今日好早就去左訓覺LU*因為好累牙*
PS::唉唉*好吾知點牙>V<"不太開心!!

 |
刊登時間︰2005-11-21 03:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|