| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2005 年 10 月 28 日 星期五 |
 |


|
`去左GA屋企玩*YAYA
 |
|
今日係星期五*好Q悶,,冇野做*上堂一係就聽MP3,,一係就訓覺*
真係無聊啦,,哈哈!!好彩今日有得去[GA]屋企玩*好野!!我地今日一放
學就去左北江買野啦*KAKA,,我地買完之後就番屋企*我換完3就打比
[盈]啦*我就去左天慈到等佢地*我係第一個去到!!之後等好哂人就去左
買野食去[GA]屋企啦*我地買完就行啦..我地個個去到都係到織頸巾*
哈哈!!成個女人咁啵*之後[肥婆]同[叉]就黎左啦*頂!!佢地黎煮野食WO!!
仲似女人*哈哈,,之後我地7個就係到吹下水咁*傾下計,,傾下近排有咩
心事..傾傾下就做[阿旺新傳]啦*個個都掛住睇*都吾係傾計既..點知[叉]
眼訓到訓著左..我地睇完[阿旺]就走啦*我[盈][GA]就諗住去買宵野食*
點知[盈]又叫[馬][柒豪]黎天耀*無奈..仲要比人玩添..我又要幫我[爸爸]
買宵野..所以買完就走左..番到屋企就去左沖涼*沖完出黎就係到睇碟*
又幫佢整電話咁*佢個白痴又吾識整..咁我咪幫佢整囉..整整下又同佢打
架!!哈*成日都係咁..之後我又累又眼訓..咁咪去訓覺囉..
PSPS::今日真係開心啦*7個都係哂到傾計*難得難得!!如果次次都可以
咁就好啦*大家一齊傾下計咁*好添啦*>V<"
唉!!救命牙,,鈞程*我冇呃過你牙*請你信下我啦*

 |
刊登時間︰2005-10-29 08:07 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|