|
今日好吾好彩比老豆小啦*頂頂頂*真黑仔丫,,琴晚都冇事
的*唉*佢叫我今晚一定要整番好去喎,,吾整既話就死得喎*好
驚丫*哼*不過我就係有小小驚..嘻*今日成日都係屋企,,差吾
多行下都冇丫*一定會肥啦*係呢個暑假到,,今日儀又同左佢
定姐出mk喎*朱女又話今晚要去沙田搵佢表姐*唉*整到冇人
陪我lu*去到2點幾我就約左媽媽去食飯啦*但係6點幾先出去*
去到4點幾到啦*朱女就打比我啦*佢話要等佢表姐放左工先出
去喎*不過佢表姐7點先放工*所以朱女就黎左我屋企啦*佢條
衰婆係我屋企睇d吾應該睇既野喎*好彩我屋企冇人姐*嘻*超
好笑丫果d野*哈,,之後去到6點幾我就送佢去搭車啦*之後我
就去左搵我媽媽*之後就同佢去食飯啦*跟住就去左媽媽屋企
染頭髮啦*嘻嘻*
ps:今日同左傾左一陣計丫,,好開心丫*希望日日都係咁啦*

 |