|
因為琴晚去左媽媽屋企訓教*所以今日好晏先醒*嘻嘻*今日一起身就
去左玩電腦*之後就去左飲茶啦*飲完之後就行左陣啦*今日朱女去左
海洋公園丫,,真係好啦佢,,行左陣之後又番左媽媽屋企*番左去坐左
一陣咁啦*之後又出左去陪媽媽睇醫生*不過又要等喎*所以就去左食
野啦*如果成個暑假都係咁食野就死得啦*肥死我啦*嘻嘻*睇完醫生之
後我就諗住番屋企啦*但係又驚冇飯食喎*所以就同埋媽食完野先走,,
之後係佢屋企又玩左陣電腦先走*之後番到屋企就又玩電腦*同左馬
傾左好多鋒既野,,唉*好吾開心丫,,我真係好驚會咩丫*因為聽日要番
學,,所以好早就去左訓教lu*
ps:今日成日冇打比佢啦*諗住同佢傾下,,但係都冇*我吾想佢又話我煩
*馬同左我傾左好多關於佢既事比我知*有好有吾好咁*佢叫我做定
心理準備喎*>.<"咁又岩既,,又吾知佢既答案係咩*希望你會諗清
楚你個心係邊個到啦*>.<嗚嗚*

 |