唉... 最近因為有好多野搞到頭都痛 好似做樣樣野都係逆天而行咁 我知人生就係咁樣 但係點解我會咁黑仔 我知有好多野都唔可以一步登天 有好多野都唔可以強求 你越係強求 你就越係得不到 你越係追求 你就會越追越遠 你越係後悔 你就會越唔開心 你越係不甘心 你就會越係傷心 其實人生不可能好平靜咁過 太過平靜 你就會覺得生活無咩樂趣 人生中不可能沒有經歷過失敗 因為失敗過 你就會成長 因為失敗過 你就會改變 因為失敗過 你就會堅強
人生就是這樣
PS:人生就是不如意,如意的就不是人生