心痛...
我真不明白點解會痛
又一次給愛傷了心嗎?
E家又係我要作出決定ge時候
要愛下去?
還是自己一個人走將來的路?
好難決定
自己喜歡ge野
眼白白給人在自己面前拿走
這一種痛
有好多人都知道是多麼的痛
可是我的痛算不上是什麼
我而經係等2次睇住其他人拿走自己心愛的東西了
我真失敗
自己心愛的東西都無法保護好
還去愛什麼人la
我真係無權去愛任何人
但係
我真係唔想自己一個人行將來ge路
我怕黑
希望有人可以陪我一齊行
在身邊幫助我
我唔通真係又要放棄?
但係在愛情的道路中
只能向前行
不可以後退
只要你退後一步
你就會永不翻身
跌入死亡的深谷中
我唔可以失望
但係失望
有時候也是一種幸福
因為有秧期待
所以才會失望
因為有愛
才會有期待
所以即使失望
也是一種幸福
雖然這種幸福有點痛
現在我只能順其自然
"""你不能放棄他
"""如同我不能放棄你一樣
|