琴晚我好開心
因為琴日我同家姐同佢d朋友or我d同學去一齊去唱k
勁好挽(有我-家姐-樂哥-芳芳-偉健-子君-阿仲-阿成-抽筋...)
我一開始都無林過會見到~~~她~~~
不過我去到佢就係到
去到同d朋友挽左一陣---梁兄佢太勁la
我唔夠佢挽~係今飲酒
之後我家姐去到先好笑
~~~(原來天外有天---一山還有一山高)~~~
呀梁兄同樂哥挽左一陣就同我講
佢終於有強勁ge對手唔夠樂哥佢挽
佢地挽到好大
我有d~怕怕~所以我唔挽
之後我間唔中挽下
越夜我越眼訓~~~勁想訓
挽到4點半
之後我家姐問我d朋友羅電話號碼
叫下次再挽過
之後我地就走
(唔提d唔開心ge野)
|