前日係星期日同平時一樣早上7點去跑步
之後去左家姐到(都正5日未上過去)
上左去睇仔仔
之後走左去個朋友到打機
打到12點機番左屋企訓教
訓左一陣有個朋友叫我去打機...打左2個鐘之後
右上左家姐到
之後同家姐d朋友一齊去食飯
食完飯之後我想番屋企溫下語文
點知家姐話叫打雀
未打羅...本身一陣就走...不過打到3點半打
之後番屋企訓左陣就起身溫左個幾鍾語文
未到7點...林住訓多一陣
右訓唔到
就去左跑步
哥日我睇到太陽下的月亮真係好靚
跑完步就番屋企之後番學考語文
考語文我勁怕作文
頂作文題目係<<感動>>
我係林到點作
不過寫唔出
到左收卷之前20幾分鐘先開始作...作到收卷先作左400幾字
我勁怕唔合格
考完番屋企訓教
之後有人打比我我就起左身
佢問我去唔去食野
我問有咩人(有阿仲...豪...仲有一個我想見ge人)
不過我無去到
之後自己去左食野
食完番屋企訓過
訓到今日9點幾
就溫英文(個心都唔係到溫唔入腦)
今日我個心好亂
成日林住一個人(好想用佢係一齊好怕無左佢)
之後我心林
e+英文考試大過天仲林女仔想死咩,我升唔到班我就真係100分之100無可能同佢係一齊
之後我就係今溫習
|