成敗看天...
b5201314love
暱稱: Evil
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
巨大的變化..."
白白的等待也令我很快...
當...
錯...
空無...
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 123
今日人氣: 8
累積人氣: 7500
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 14 日  星期二   晴天


好怕...怕你給人搶走...怕英文 分類: 未分類

前日係星期日同平時一樣早上7點去跑步

之後去左家姐到(都正5日未上過去)

上左去睇仔仔

之後走左去個朋友到打機

打到12點機番左屋企訓教

訓左一陣有個朋友叫我去打機...打左2個鐘之後

右上左家姐到

之後同家姐d朋友一齊去食飯

食完飯之後我想番屋企溫下語文

點知家姐話叫打雀

未打羅...本身一陣就走...不過打到3點半打

之後番屋企訓左陣就起身溫左個幾鍾語文

未到7點...林住訓多一陣

右訓唔到

就去左跑步

哥日我睇到太陽下的月亮真係好靚

跑完步就番屋企之後番學考語文

考語文我勁怕作文

頂作文題目係<<感動>>

我係林到點作

不過寫唔出

到左收卷之前20幾分鐘先開始作...作到收卷先作左400幾字

我勁怕唔合格

考完番屋企訓教

之後有人打比我我就起左身

佢問我去唔去食野

我問有咩人(有阿仲...豪...仲有一個我想見ge人)

不過我無去到

之後自己去左食野

食完番屋企訓過

訓到今日9點幾

就溫英文(個心都唔係到溫唔入腦)

今日我個心好亂

成日林住一個人(好想用佢係一齊好怕無左佢)

之後我心林

e+英文考試大過天仲林女仔想死咩,我升唔到班我就真係100分之100無可能同佢係一齊

之後我就係今溫習