本身今日可以去唱k
想放鬆下
不過因為一個人
我不會去了
就因為這個人
我想...其實有無人當我係朋友?
我平時對朋友都幾好
朋友有難我一定幫
朋友有事我一定理
唔通係我對朋友唔夠好...
琴日想了一夜...想哭的一夜...心痛的一夜...