|
|
2007 年 11 月 23 日 星期五  |
啦啦隊  |
分類: 未分類 |
今日,
放學後,
信社啦啦隊要練習,
有D難,
因為成日唔記得口號。
練完我和何若冰便到三樓等詩。
搭車返到長宏,
由於我地唔想咁快番屋企,
所以到天台練習啦啦隊口號和動作。
天台冇人,
所以特別free。
練下練下,
覺得無聊,
便唱歌(猜輸果個唱)。
慘呀.........
明天係星期六,
啦啦隊都要練習。
點解F.1女仔一定要做啦啦隊呀!
|
| 發表時間:2007-11-23 10:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 21 日 星期三  |
早放!  |
分類: 未分類 |
今日,
是聯校畢業典禮,
由於中一至中三不用去,
so我們可以早放學。
聽人地講,
聯校畢業典禮在e館舉行,
我間小學的聯校畢業典禮都是在e館舉行。 |
| 發表時間:2007-11-21 01:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 36 | »
|