|
|
2008 年 1 月 20 日 星期日  |
TVB  |
分類: 未分類 |
今日,
去咗TVB電視城。(女童軍)
TVB電視城,
好壯觀呀!
平時在電視上睇得多,
到現場都係第一次。
11點半就食午飯,
勁早。
去到勁無聊,
淨係負責舉牌,
但都好緊張。
唉......
淨係負責舉牌都用咗大約半日。
最後舉完牌,(2點幾)
就立刻走了。
|
| 發表時間:2008-01-20 08:05 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 18 日 星期五  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2008-01-18 05:03 PM |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 36 | »
|