|
|
2007 年 12 月 14 日 星期五  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2007-12-14 08:04 PM |
2007 年 12 月 13 日 星期四  |
第二次跳舞  |
分類: 未分類 |
已經有一個星期冇打blog了!
今日,
係Day5,
有體育堂,
又係要跳舞。
今次,
我同張傑康(老夫子)跳舞,
好唔想呀。
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
本來今日有中史小測,
但啊sir未教哂,
so星期一先考,
好yeah(因為我冇溫過)。
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
放學後,
我、詩和Lemon去咗學生活動中心(好似唔係呢個名,唔記得咗)借電腦做功課,
Lemon問我們相識的過程,
我和詩異口同聲地說友群互勉,
真合巧。
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
到長宏,
我見到劉燕芳(細我一年),
她竟然認得我(我轉哂look),
估唔到。
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
由於聽日係旅行,
so我和詩到樓下買野,
竟然見到梁煒傑,
跟住我同他say hi,
他呆了一會,
才同我say hi(可能他唔認得我)。
在長亨,
見到好多人落黎買野(包括葉穗齡、鄭毅朗、黃志豪、黎思婷........)。
|
| 發表時間:2007-12-14 05:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 36 | »
|