|
|
2007 年 12 月 21 日 星期五  |
聖誕聯歡!!!  |
分類: 未分類 |
今日,
係聖誕聯歡。
本來我的f.d話今日返舊校(9:30-11:10),
但我今日聖誕聯歡,
so冇得去。>_<
我和詩見今日係聖誕聯歡,
so早D返學校。
我遇到梁煒傑。
在學校門口,
見到(翻板),
估唔到。
返到去勁悶。
啊劉sir(教數學)俾咗我地班好多禮物(抽獎),
跟住,
見到啊劉sir笑,
大家都話奇蹟(啊劉sir未笑過),
但佢唔笑仲好(因為.......)。
小息後,
我地去禮堂聽singing contect(唔知係唔係咁串),
我覺得聽singing contect仲好過留係課室,
because係課室好悶,
冇咩野做。
Sha Sha堂(有三個人,一個係勤社的社長,一個係儉社的社長,一個係儉社的舊社長)
好勁,
好型,
攞冠軍實至名歸,
好想睇多次。
如果Sha Sha堂有四個人就好啦,
勤、儉、忠、信的社長。
今日抽獎冇我份。>_<
放學後,
陪詩去咗長康俾野人。
今日,
返到屋企,
勁無聊,
so落咗樓下,
竟然見到洪俊榮、鄧瑞麟、謝庭遠,
|
| 發表時間:2007-12-21 06:51 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 20 日 星期四  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2007-12-21 02:14 PM |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 36 | »
|