|
|
2008 年 1 月 17 日 星期四  |
派完卷啦  |
分類: 未分類 |
終於派完卷啦,
happy!
我冇一科唔合格,
happy!
英文考得唔錯。
琴日,
科學堂調位,
同梁苑愉一組>_<。
|
| 發表時間:2008-01-17 04:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 14 日 星期一  |
派卷  |
分類: 未分類 |
唉......
今日,
派咗數學卷、中文卷、通識卷和D and T卷,
中文同數學考得比較差。
聽日,
會派英文卷,
老師話有好多同學唔合格,
唔知我會合格嗎? |
| 發表時間:2008-01-14 04:43 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 36 | »
|