留個CM呀T3T
就算你變了心,但我對你的心還是不變>3<
尼個日記話比你聽我每日發生既新事&特別既事+
b96419
暱稱: >3<Michelle~3~
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2008-06-21
病左...
生日
慘慘慘.....
文章分類
全部 (4)
~日記~ (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
yahoo~blog
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 4
留言總數: 10
今日人氣: 4
累積人氣: 433
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 21 日  星期六   晴天


2008-06-21 鬱悶 分類: ~日記~

sor ar

考試...考試...考試...

好煩ar

仲有TSA....

我5想見到ga人

通通出曬尼

我5想見到6c25&6a0_ar

6c25成日都見到佢

但我5想見到佢

我1見到佢我好嬲&好想打佢

另外個個6a0_尼

就話我成日叫佢做牙妹

5鐘意

仲話我鐘意『唐老鴨』wo

我只不過當佢係我細老

我鐘意邊個都5關你事+啦

尼D係我ga秘密

你5好用D言行舉止尼推斷人地鐘意邊個

做好你自己先la

 






訪客留言 (返回 b96419 的日誌)


hoiyancai 於 2009-04-12 08:55 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mandy525719 於 2008-07-17 11:48 AM 發表:
唉..尒係電話系咁講..
尒估系咁up..人地會吾知尒講咩ah..
我地聽得好清楚+...
尒話尒堂姐讀法律..
我ah伯已經系資深大律師la...
作野都吾好作到去堂姐咁遠..
又話夠薑就去學校等..
做咩ah,,
吾夠薑ah..
e+大我ah..
我比人大慣ah..
e+已經吾驚人大我ah..
吹ah..
仲有..
未夠18歲吾駛坐監+..
白痴..
大都吾大到咁大1a..
成日老吹...
郁d就話報警..
好ah..
尒報ah..
睇下警方會吾會話尒浪費警力ah..
有料就報..
冇人驚尒ah!!`
尒全b都攞吾到全級十名內la..
人地全a..
都只係全級十名名炸..
成日話人讚尒..
吾勁ah?!
我尋日去探老師..
老師仲送左好多野比我1a..
kai子..
成日話人冇用..
尒自己咪又系...
唉..
好心尒就有d自知之明la..
八婆..
又話自己出街有人話佢係令女...
唉....
好想嘔10...如果尒係令女,,,
又點會冇仔溝ah....
出到街.....
d人要人幫手....
師奶都會比人叫做令女1a...
如果尒吾想人打比尒..
就咪比d電話人1a,,
尒吾想比人想尒騒擾佢..
就吾好比人1a,,,
唉..
好尒吾想人打返比尒..
就吾好打第一次比人1a,,
打左比尒..
又吾鬼出聲..
人地緊系打返比尒1a..
ah mo..
e d叫左禮貌ah...
猪兜兒童,,
讀書少就吾好叫人讀書..
尒自大..
尒估e個地球靜系為尒而轉ah..
唉..
可憐您媽媽生左個低能兒``
彈開na,,低能兒``
                                               by manbabi
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



koeybabi 於 2008-07-17 11:31 AM 發表:
你有話我地姣.8& copycat..
仲有我地冇應lo
你吾識打中文就吾好打啦..
咩叫'''你地自己應炸唔怪我事牙..''''
系我要搵佢炸ma...
關你叉事..
你堂+讀姐law..
又吾係你..
你出小句聲啦..
人讀law關你咩事姐..
我lee個age..吾洗..坐監嫁..
你叫我讀書..
宜+都吾洗讀law既..
我都吾信你宜+讀啦..
搵law黎達我..好無聊喔...!
你咁叻咁有能力...全A牙笨..
話你得個d老師...
睇錯你啦..
你咁有表演慾....!!
你都系小朋友喇..
話人..小朋友你吾系咩..!!
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



koeybabi 於 2008-07-17 09:13 AM 發表:
死癲狗!
你宜+都系話人8婆&copycat....你米又系話緊自己..
又叫人積番d口得...自己又冇喎...你朋咩批評人地....
你真系白痴.!冇腦的!!
我冇話我好好..知不過系你地...2件垃圾仲衰過..我!!!
你+姐讀名校又點牙..
米又系有個痴線..冇腦...讀書吾掂既所謂牙妹...
全級頭10名...
好勁..吾覺lo!!
第1先講啦...!!!
你都吾好以為自己好勁牙..
你米又系一個廢人...!!!
好似一堆冇用又臭既...垃圾!!!
你吾勁做系到曬你+姐..冇用鬼!
Mandy整b.g有pw....先嫁..
你地lee d 先系copy cat..
人地+姐讀邊間關你叉事牙..
你管好自己先啦..
自己又吾系勁.
仲話間Band 1學校....叉過話一間Band2廢學校..入親去個d人..
吾方好得去邊.!!
小心出番黎個陣...
變左.肥狗牙..
仲有人地用咩...字
你又用番個d字話人正一!!!copycat!!!!
個條死姣婆..
吾夠人串..就搵..幫拖
淆低怪!!!
你打過.黎.
咁我米打番比你lo
你條狗...
冇啦啦..系到亂叫...
仲有你牙.!
我打番比你你就cut...
淆低怪!!
報警...
拉我啦..
我冇錯..系你地蘇妖我炸...
打黎發癲咁鬧人....痴線...!!
你地2條油..有病就去睇醫生啦.!!
吾知警察會拉邊個呢可!!!
你叫人反省..自己又冇反省過...
叫人點..
聽人講牙...
不過做算你講..都系講狗話冇人聽得明嫁啦.!!
省番d口水啦!!!
姣婆你小心d講野.牙.!!
你好蠢&7牙!!!
次次見親你都想嘔..!!
你米報警lo!!!
我等緊你喎!!!
 
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mandy525719 於 2008-07-16 08:09 PM 發表:
咁尒又做吾做得到ah...
band字都串錯..
佢整唔見尒舊擦膠,,,
系尒自己抵q死...
與人無由...
我幾時話尒個家姐ah..
尒口口聲聲話尒家姐..
讀元朗名校--全級頭10名..
又吾見尒系..
我個b.g.有pw..
都早過佢正..
系尒話人8..姣婆..copycat,
個個人先系8&姣婆&copycat仙系ah ma..
好..
咁尒今日又點解同koey講..話我..sara..koey系8..姣....copycat ah..
死癲狗...
咁者系尒自己都系1a,,,
你係學校既表現舊唔係好得去邊la,尒舊成日群埋成班男仔la..
尒吾話返自己?!
尒話人..
又吾話返自己..
尒e d人叫做色話人吾色話返自己ah..
八婆晴夠人串就吾駛人幫佢串la..
尒地夠薑就系msn串我...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mandy525719 於 2008-06-30 10:12 PM 發表:
我做吾做好我自己都吾關尒事牙..
人用pw尒又用..
c-o-p-y-c-a-t
我系吾中2尒牙..
吹ah...
尒知吾知尒自己好樣..又8..又姣...
尒d衰野..
系人都知la..
係尒自己話中2[佢]
炸喎..
咩ah..
吾抵得佢中2我ah..
尒係我bin個ah..
尒睇下尒自己咩樣..
仙學人中2人la..
8婆..
係秘密就咪話比人聽,,
尒中2bin個la..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mandy525719 於 2008-06-30 10:10 PM 發表:
我做吾做好我自己都吾關尒事牙..
人用pw尒又用..
c-o-p-y-c-a-t
我系吾中2尒牙..
吹ah...
尒知吾知尒自己好樣..又8..又姣...
尒d衰野..
系人都知la..
係尒自己話中2[佢]
炸喎..
咩ah..
吾抵得佢中2我ah..
尒係我bin個ah..
尒睇下尒自己咩樣..
仙學人中2人la..
8婆..
係秘密就咪話比人聽,,
尒中2bin個la..
低能..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]