| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 21 日 星期六  |
2008-06-21  |
分類: ~日記~ |
sor ar
考試...考試...考試...
好煩ar
仲有TSA....
我5想見到ga人
通通出曬尼
我5想見到6c25&6a0_ar
6c25成日都見到佢
但我5想見到佢
我1見到佢我好嬲&好想打佢
另外個個6a0_尼
就話我成日叫佢做牙妹
5鐘意
仲話我鐘意『唐老鴨』wo
我只不過當佢係我細老
我鐘意邊個都5關你事+啦
尼D係我ga秘密
你5好用D言行舉止尼推斷人地鐘意邊個
做好你自己先la
|
|
|
唉..尒係電話系咁講.. 尒估系咁up..人地會吾知尒講咩ah.. 我地聽得好清楚+... 尒話尒堂姐讀法律.. 我ah伯已經系資深大律師la... 作野都吾好作到去堂姐咁遠.. 又話夠薑就去學校等.. 做咩ah,, 吾夠薑ah.. e+大我ah.. 我比人大慣ah.. e+已經吾驚人大我ah.. 吹ah.. 仲有.. 未夠18歲吾駛坐監+.. 白痴.. 大都吾大到咁大1a.. 成日老吹... 郁d就話報警.. 好ah.. 尒報ah.. 睇下警方會吾會話尒浪費警力ah.. 有料就報.. 冇人驚尒ah!!` 尒全b都攞吾到全級十名內la.. 人地全a.. 都只係全級十名名炸.. 成日話人讚尒.. 吾勁ah?! 我尋日去探老師.. 老師仲送左好多野比我1a.. kai子.. 成日話人冇用.. 尒自己咪又系... 唉.. 好心尒就有d自知之明la.. 八婆.. 又話自己出街有人話佢係令女... 唉.... 好想嘔10...如果尒係令女,,, 又點會冇仔溝ah.... 出到街..... d人要人幫手.... 師奶都會比人叫做令女1a... 如果尒吾想人打比尒.. 就咪比d電話人1a,, 尒吾想比人想尒騒擾佢.. 就吾好比人1a,,, 唉.. 好尒吾想人打返比尒.. 就吾好打第一次比人1a,, 打左比尒.. 又吾鬼出聲.. 人地緊系打返比尒1a.. ah mo.. e d叫左禮貌ah... 猪兜兒童,, 讀書少就吾好叫人讀書.. 尒自大.. 尒估e個地球靜系為尒而轉ah.. 唉.. 可憐您媽媽生左個低能兒`` 彈開na,,低能兒`` by manbabi
|
|
|
你有話我地姣.8& copycat.. 仲有我地冇應lo 你吾識打中文就吾好打啦.. 咩叫'''你地自己應炸唔怪我事牙..'''' 系我要搵佢炸ma... 關你叉事.. 你堂+讀姐law.. 又吾係你.. 你出小句聲啦.. 人讀law關你咩事姐.. 我lee個age..吾洗..坐監嫁.. 你叫我讀書.. 宜+都吾洗讀law既.. 我都吾信你宜+讀啦.. 搵law黎達我..好無聊喔...! 你咁叻咁有能力...全A牙笨.. 話你得個d老師... 睇錯你啦.. 你咁有表演慾....!! 你都系小朋友喇.. 話人..小朋友你吾系咩..!!
|
|
|
死癲狗! 你宜+都系話人8婆©cat....你米又系話緊自己.. 又叫人積番d口得...自己又冇喎...你朋咩批評人地.... 你真系白痴.!冇腦的!! 我冇話我好好..知不過系你地...2件垃圾仲衰過..我!!! 你+姐讀名校又點牙.. 米又系有個痴線..冇腦...讀書吾掂既所謂牙妹... 全級頭10名... 好勁..吾覺lo!! 第1先講啦...!!! 你都吾好以為自己好勁牙.. 你米又系一個廢人...!!! 好似一堆冇用又臭既...垃圾!!! 你吾勁做系到曬你+姐..冇用鬼! Mandy整b.g有pw....先嫁.. 你地lee d 先系copy cat.. 人地+姐讀邊間關你叉事牙.. 你管好自己先啦.. 自己又吾系勁. 仲話間Band 1學校....叉過話一間Band2廢學校..入親去個d人.. 吾方好得去邊.!! 小心出番黎個陣... 變左.肥狗牙.. 仲有人地用咩...字 你又用番個d字話人正一!!!copycat!!!! 個條死姣婆.. 吾夠人串..就搵..幫拖 淆低怪!!! 你打過.黎. 咁我米打番比你lo 你條狗... 冇啦啦..系到亂叫... 仲有你牙.! 我打番比你你就cut... 淆低怪!! 報警... 拉我啦.. 我冇錯..系你地蘇妖我炸... 打黎發癲咁鬧人....痴線...!! 你地2條油..有病就去睇醫生啦.!! 吾知警察會拉邊個呢可!!! 你叫人反省..自己又冇反省過... 叫人點.. 聽人講牙... 不過做算你講..都系講狗話冇人聽得明嫁啦.!! 省番d口水啦!!! 姣婆你小心d講野.牙.!! 你好蠢&7牙!!! 次次見親你都想嘔..!! 你米報警lo!!! 我等緊你喎!!!
|
|
|
咁尒又做吾做得到ah... band字都串錯.. 佢整唔見尒舊擦膠,,, 系尒自己抵q死... 與人無由... 我幾時話尒個家姐ah.. 尒口口聲聲話尒家姐.. 讀元朗名校--全級頭10名.. 又吾見尒系.. 我個b.g.有pw.. 都早過佢正.. 系尒話人8..姣婆..copycat, 個個人先系8&姣婆©cat仙系ah ma.. 好.. 咁尒今日又點解同koey講..話我..sara..koey系8..姣....copycat ah.. 死癲狗... 咁者系尒自己都系1a,,, 你係學校既表現舊唔係好得去邊la,尒舊成日群埋成班男仔la.. 尒吾話返自己?! 尒話人.. 又吾話返自己.. 尒e d人叫做色話人吾色話返自己ah.. 八婆晴夠人串就吾駛人幫佢串la.. 尒地夠薑就系msn串我...
|
|
|
我做吾做好我自己都吾關尒事牙.. 人用pw尒又用.. c-o-p-y-c-a-t 我系吾中2尒牙.. 吹ah... 尒知吾知尒自己好樣..又8..又姣... 尒d衰野.. 系人都知la.. 係尒自己話中2[佢] 炸喎.. 咩ah.. 吾抵得佢中2我ah.. 尒係我bin個ah.. 尒睇下尒自己咩樣.. 仙學人中2人la.. 8婆.. 係秘密就咪話比人聽,, 尒中2bin個la..
|
|
|
我做吾做好我自己都吾關尒事牙.. 人用pw尒又用.. c-o-p-y-c-a-t 我系吾中2尒牙.. 吹ah... 尒知吾知尒自己好樣..又8..又姣... 尒d衰野.. 系人都知la.. 係尒自己話中2[佢] 炸喎.. 咩ah.. 吾抵得佢中2我ah.. 尒係我bin個ah.. 尒睇下尒自己咩樣.. 仙學人中2人la.. 8婆.. 係秘密就咪話比人聽,, 尒中2bin個la.. 低能..
|
|