|
|
2008 年 7 月 18 日 星期五  |
| ♥2008.7.18* |
分類: 未分類 |
♥2008.7.18*
其實呢個qooza我刀吾會成日用架炸=)*
不過cm你地照比*我會比我你地架:)*
嘻..金日特然之間想用呢個日記所以用左!
呵..呢個日記開左甘多!!旦吾系成日用!!
以後會用多d架喇*!haha.x)*金日好悶!!
好早醒左..訓醒玩陣psp*落去飲茶xDD*
悶lun死我lor`唉..同潘蚊蚊傾計/3\*
知我心唸乜,,刀系你=[*我好吾開心>3<'"
 
我刀吾知有冇嬲..我 唸冇掛..旦點解會甘?
|
| 發表時間:2008-07-18 06:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
bb 於 2008-07-21 03:15 PM 發表:
|
|
|
FKtob_ 於 2008-07-19 02:43 PM 發表:
|
|
|
loyyan 於 2008-07-18 06:34 PM 發表:
cm` 要回的呵
|
|