| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 3 月 24 日 星期三  |
我ge黑仔時刻又黎啦~  |
分類: 未分類 |
唉~又比人捉啦....
真係唔明..小小野都話影響學校~
你估你真係名校咩..凸.凸
果個死人on9趙xx..
真係唔食柒屎都冇撚用~
係唔係年紀大冇仔溝見到我地眼紅呀..
捉捉捉...日柒日都捉~物撚都關你事...
真係狗撚哥黎ga..
比你記多個大過囉..
最多未唔柒讀,,,凸凸
|
| fbfb~唔係fdfd |
分類: 未分類 |
呢期愛上左fb裹邊ge限遊戲..
內容好..係very好...
有好多on9 game可以比你舒緩下情緒..
可以比你做下明星...
又可以比你喂下魚仔..
又可以有一層樓比你住下
唔夠喉再可以比你玩下動物..
快樂不知時日過...依+已經係一點幾~
再唔訓聽日唔柒洗反學...
大家唔好學我沉迷fb呀~
但係講真...又真係幾好玩ge~ |
2010 年 3 月 23 日 星期二  |
| ON9~ |
分類: 未分類 |
今日又係默呢個中文..
o fuck..同上次一樣..sleep~
一訓醒成個人呆左係度~
係咁諗都諗唔到下一句係咩..
正當我努力果陣..
落堂鐘聲係我耳邊陪回~
唉~.~
又一次唔合格..點算好呀~
我要信下耶穌先得..
因為我要奇蹟出現..kaka
|
2010 年 3 月 21 日 星期日  |
| 輸左lu~ |
分類: 未分類 |
唉~輸左lu..打波~
比人數8:2..超魚~
但係有個第2都算啦..
琴日去左黑沙bbq...
都幾好玩..
比大傻哥追到仆哂街~
今日又去左黑沙..但係冇bbq到..
因為d人都食哂啦~冇得食..
最後囉左個fd部車車去左m記買~
聽日反學啦~又要係學校食飯~
真係悶9死我~ |
2010 年 3 月 17 日 星期三  |
win~  |
分類: 未分類 |
又win左啦~
仲以為輸左ga...
點知真係ko左...
好開心..聽日打決賽~
今日睇佢地打好似好勁咁...
聽日真係要落力d先得~ |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 25 | » |