2008 年 7 月 1 日  星期二   晴天


UNhappy day 分類: 未分類

 

今日唔多開心,因為我最唔想既事情發生左,

就係電話單啦,呀媽就緊係知道左啦,

佢味係咁話我囉.係佢知道果一刻我冇左講過一句說話.

好想喊.但唔可以只可以忍,

我睇到佢對我細佬同對我係2個人,

我真係好想走,哼,,,但係冇可能

唉......唔想打啦

發表時間:2008-07-01 08:19 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


b_c_w520
暱稱: (≧ω≦)``
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
超多伶衫~
令3...睇下都好呀!!
UNhappy day
無聊的一天
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

style type="text/css"> a:hover{ background-image: url(\);filter:flipv;height:1; }