今日唔多開心,因為我最唔想既事情發生左,
就係電話單啦,呀媽就緊係知道左啦,
佢味係咁話我囉.係佢知道果一刻我冇左講過一句說話.
好想喊.但唔可以只可以忍,
我睇到佢對我細佬同對我係2個人,
我真係好想走,哼,,,但係冇可能
唉......唔想打啦