``!♥S!U-CH0...:
..*!10ve♥y0u;;4ever*-!
2007 年 7 月 20 日  星期五   晴天


x)*傻豬-; 分類: 未分類

-x)*y0!..
-金日同{嵐}-{媽}出左街*xd
-傻左我丫我地!*; )
-系甘周圍行*-)))
-{嵐}諗住約個人出黎叫個個人比碟佢既..:*
-旦系*個個人又冇喇喇吾記得左拎出黎*
-米算囉!同{嵐}-{媽}.行左陣*
-跟住同佢地搭車去搵{楠老大}玩xd*
-搵左{楠老大}佢先話佢屋企有人..,:
-吾比去*....0晒咀囉!;
-跟住去左..公園到坐*xd
-{我}同{嵐}系甘玩人電話*
-最好玩既系{人猿哥哥}個電話*{人猿=呂啟源}xd*
-笑死我囉.*{我}同{嵐}講埋晒d勁膠既野*
-{人猿哥哥}又可以接受到我地d講個d膠野*
-又吾爆粗鬧我地*
-仲慢慢甘聽我地講野*
-真系斯文...xd*
-跟住*冇玩佢電話...
-玩*{葉皓西}既電話x))*
-哈哈*勁搞野!*
-玩完人地電話.*
-跟住佢地去左我屋企*xp
-哈哈!佢地低能既.."
-話玩{捉依恩}xd*
-笑死...幾歲?!
-仲玩..*
-旦系我都陪佢地玩左陣*
-跟住佢地就走左...*
-諗番起岩岩玩電話都好kai*
-..*0*!好kai心囉金日!xdd
->3<*依家開始{BB}系我既契哥**
-吾準蝦佢!xd*
-蝦佢個d**打你屎忽!xdd






訪客留言 (返回 babeXpiG 的日誌)


牙B 於 2007-07-20 08:36 PM 發表:
--契妹XD∼
邊個敢哈我牙?
我咁勁XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-0-*契哥B*
系囉!你勁屎忽..
-0-"我敢蝦你囉*吾好意思..
Posted at 2007-07-20 09:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



愛龜龜的鬼鬼 於 2007-07-20 06:29 PM 發表:
呠*
如果唔係唔識答車車*
我都有得出黎玩嫁*
>w< 鬼鬼字...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-0-*死蠢囉你*
你吾識搭車入黎..*笑死..
的士又吾識..
van仔又吾識...
你識咩?!
Posted at 2007-07-20 06:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





babeXpiG
暱稱: `!{S!U*草``-)
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
-3-*勁攰..
番學喇*=3=
-0-*一個字{悶}
x)*傻豬-;
-3-`我 蠢 我 認 xd!`
文章分類
全部 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 6
留言總數: 7
今日人氣: 0
累積人氣: 277
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed