笑1笑世界更美妙.=)
♥私はあなたを愛しています.=)
♥私は誰でもより全部あなたをいっそう愛する.=)
cursorshelp


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

`守護我的SUPER JUNIOR!★]
babestitch
暱稱: `★子華』
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« August 2020 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2010-03-05
04.02.10`
1.02.10`
31.01.10`
30.01.10`
文章分類
全部 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 56
今日人氣: 3
累積人氣: 745
2010 年 2 月 4 日  星期四   晴天


04.02.10` 分類: 未分類

近排好懶ar....唔係好想做功課果d...好煩.!
1上西史堂就好想訓教....上1堂俾miss區捉到..o__o
上堂通識..唔識答問題..好蠢ar.!
覺得d成績差左好多....係有1刻衝動去留心上每1堂..
but..調左位之後...好難集中精神...唯有聽歌../__\
又覺得...e班好似唔係好岩我...好大壓力咁..!
成績永遠都跟唔上..>__<

近排唔係咁中意某d人...見到你都覺得煩.!
更加唔好話聽到你把聲.!
煩煩煩.....扮野.發姣樣樣齊..!
引人留意?!食la....






訪客留言 (返回 babestitch 的日誌)


chung0127 於 2010-03-05 08:17 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ms_LIMS 於 2010-02-14 10:09 PM 發表:
`cmcm(!)
情人節快樂!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cheng1993 於 2010-02-06 10:33 PM 發表:
cm-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jessica129 於 2010-02-05 06:40 PM 發表:
CM;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bad_guy 於 2010-02-04 08:37 PM 發表:
我都吾想聽到某人把聲!想嘔
你講緊系 ..?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babeSJ 於 2010-02-04 08:37 PM 發表:
唉..我都唔係好你好多...C班都唔係好岩我..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cheng1993 於 2010-02-04 08:27 PM 發表:
ha..我去到d班都係同你一樣唸法...都覺好大壓力...搞到唔多想讀=,=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Wakie 於 2010-02-04 08:12 PM 發表:
comm3nt;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]