★`Jo 依
babi_7
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:223
babi_7
暱稱: JOEY`★
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
2010-02-18
•
奇蹟復活
•
正式宣布此網誌已死
•
聖誕快樂
•
merry X'maS
文章分類
•
全部
(7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2010 年 02 月 (1)
•
2010 年 01 月 (2)
•
2009 年 12 月 (4)
•
2010 年 02 月 (1)
•
2010 年 01 月 (2)
•
2009 年 12 月 (4)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
winnie_swl
ophelia3a
cyng517
candy_haha
shito_o4y
cecilia9527
sam8153a4c
waichung1728
SiuYing012
antonio696
smil3b
wingwen0421
顯示全部(22)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 7
留言總數: 12
今日人氣: 0
累積人氣: 223
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2009 年 12 月 25 日 星期五
聖誕快樂
分類:
未分類
哇~
剪左短頭髮啦
好懷念短頭髮既日子哦`
朝早唔洗梳頭,洗頭又快乾
真係好方便呀
真係真係好似萬零個廣告個妹妹咁
好high呀~~~~~
第一次唱K
High 爆囉
好hihihihihigh呀
發表時間:2009-12-25 09:11 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 babi_7 的日誌
)
wingwen0421
於 2010-01-07 05:20 PM 發表:
做咩咁耐唔update架-0-!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
Macy624
於 2010-01-07 02:46 PM 發表:
JOEY!!!!!`
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
s0phieL
於 2009-12-26 01:41 PM 發表:
我都想剪短頭髮呀!!
好憎札頭髮囉=,=!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
shito_o4y
於 2009-12-25 09:15 PM 發表:
傻婆 xd`
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 babi_7 的日誌
]