07.16 出街wif German 銅鑼灣 soho漫無目的咁行:-s
再以我搵路既能力搵左半個鐘搵到
時代廣場 三眼仔陣 巨人巴斯光年
幾cute 撞到ray哥 轉個頭五點幾落旺角
本身諗住兩丁友行街點知個肥婆係都要黎搵我
朗豪坊join 肥婆 包包 小南 買左條褲
行到腳仔軟上cafe吹水 傾返兩年前d野
認真搞笑 until 12xx bk hm
07.17 9點比樓上裝修嘈醒 扮訓扮到10點起身汁野
11xx出門口 269c坐到頭都暈 本身彩虹廝邨轉車
係個站到禁左燈個司機照飛站wtf.搞到要由啟業邨
行返去彩虹 好彩有個婆婆帶路 唔係真係行錯
搭92 西貢市中心 沿途風景咁靚都只係5.8好抵
早左到 落車前見到kenneth but 落車後佢同maggie唔見左-,-
勁曬 7-11等齊人小巴入去小童群揪會白普理營 16個人岩岩好-,-
教練話我地卜左旅遊巴:-s 要入去個營要至少行十分鐘
唔好比沿路既牌fake左 佢話8分鐘即係十八分鐘
入到去以為世外桃園點知係"細"外桃園
下午玩水 勁噁心 用條水喉倒d豆漿同水落去 水喉頭尾搵人鬥吹氣
輸左果個 豆漿水會由佢條管果邊噴出 即口爆 我爆左兩次 勁難飲:-s
夜晚 nightwalk nice! 不過好易行錯路:) 訓教前玩唔知咩wif keeneth
bosco maggie 屏姑娘 啊yo 松鼠 田雞 啊楠 玩變態 玩happy corner
又要用腳底幫人洗面:-s 玩到2點幾我訓著左
07.18 08xx比人嘈醒 原來0830食早餐 早餐有炒米同粥 炒米勁咸 白粥勁淡
跟住講心聲 好gay咯 對住隊友講心聲gay味勁濃 差左未表埋白
之後就影張大合照就長途車閃人 07xxpm先bk hm-,-
西貢夜晚個天超靚 睇星星一流:)
|