金日停課呀....(因為八號風球)唔..唔知算5算開心呢???
媽咪話...如果日日都有颱風,咁d鐡皮屋可能承受唔住架
所以佢地好慘呀..我唔知仲應唔應該開心呢?
不過e+係咁落雨,都落唔到街啦,不如嗰到唔好落雨(我痴左)
我係屋企又5係成日可以用電腦(因為呀哥嗰d)
..天呀,你千其5好行雷呀...我驚驚呀
之前去公園影左d相(m&c)
cm喔