我7月26日返左黎H.K,我7月21日上左去上海,去上海哩段時間
行得好累,我地去左嗰個七宝鎮,實在太無奈喇= =原本唸住有好多野睇
點知,去到冇野好睇(仲要係好耐先到,成一個鐘),不過好彩係渣車姐,如果5係,我死得架啦@@
搞到冇曬d時間,不過之後去左食鉄板燒,補返條數(5知你地食過未呢?)
哩6日5夜最深刻嘅野,應該就係哩兩樣啦..
po左相啦..(po左d相係相薄到,去睇下啦..)
拜拜!!cm喔!
酒店
係飛機入面
等上飛機個場